PDA

Zobacz pełną wersję : Fotografowanie imprez okolicznościowych.

Klaudia0
23-03-2016, 15:26
Witam, jestem początkującą osobą. Mam niedługo fotografować imprezę ze sztucznym oświetleniem - ciemno -migające lampy. Jaki tryb wybrać najlepiej? jakie ustawienia?
i jak wygląda rozmazywanie ruchu lub jego 'zamrazanie'. Bardzo dziękuję za odpowiedz.

nimnull
23-03-2016, 16:27
Witam, jestem początkującą osobą.
To kim/czym byłaś wcześniej?
Raczej nikt nie jest w stanie Ci pomóc, poza instrukcją aparatu i jakimś podręcznikiem fotografii.
Pozdrawiam Mirek

RomanZWrocławia
23-03-2016, 17:44
Klaudia0
zdaje się, że do tej pory stykałaś się utrwalaniem, zatrzymywaniem obrazu na poziomie np. telefonu komórkowego. Czyli naciskałaś guziczek i reszta robiła się sama. Teraz masz rozbudowane narzędzie aparat. lustrzankę- spodziewasz się dużo lepszych rezultatów. Wiesz, że są w nim jakieś ustawienia, że można je zmieniać. Oczekujesz przepisu, podpowiedzi jak poustawiać te kółeczka i cyferki w aparacie, żeby zdjęcia zaczęły wychodzić. Tak prosto nie ma.
Albo włącz w aparacie tryb zielony - aparat w dużym zakresie zrobi wszystko sam. W przeciętnych warunkach poradzi sobie wystarczająco dobrze. W dziwnych warunkach - może sobie nie poradzić.
Drugie wyjście to nauka podstaw fotografii i obsługi sprzętu, który masz. Albo jakiś kurs dla zupełnie początkujących, albo książka. Zdecydowanie niech cię ktoś przeprowadzi przez początki.
NIE SZUKAJ WIEDZY W INTERNECIE bo zrobisz sobie w głowie mętlik.
Piszesz "mam fotografować" co brzmi jakbyś miała wykonać zadanie, zlecenie. Jeśli faktycznie ktoś czeka i liczy na te zdjęcia - zrezygnuj. Za wcześnie dla Ciebie.

Zelber
23-03-2016, 18:57
Drugie wyjście to nauka podstaw fotografii i obsługi sprzętu, który masz. Albo jakiś kurs dla zupełnie początkujących, albo książka. Zdecydowanie niech cię ktoś przeprowadzi przez początki.
NIE SZUKAJ WIEDZY W INTERNECIE bo zrobisz sobie w głowie mętlik.