Zobacz pełną wersję : Laptop przyjaciel dla córki
W pracy mam Lenovo T64 i póki co działa choć bateria już się nie nadaje do niczego. Ale i tak wytrzymała długo. Chciałbym kupić laptop dla córki 12 lat. Czyli jakieś gry, muzyka internet ot normalne wykorzystywanie. No i wpadła mi w oko taka aukcja. Czy ktoś może mi doradzić czy warto kupić taki sprzęcik czy w tej cenie można coś innego kupić.
PS Nie chce HP :-) miałem i nigdy więcej.
http://allegro.pl/lenovo-gamer-16gb-a6-4x2-4-radeon-r4-win10-900zl-i5983147153.html
Omijaj szerokim łukiem takie konstrukcje, tani ale dobry laptop musi być na intelu i posiadać kartę graficzną nvidia, nie ma innej opcji obecnie.
Miesiąc temu znajomej poleciłem taki laptop
http://www.x-kom.pl/p/268491-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-100-i3-5005-8gb-500-dvd-rw-win10-gf920m.html
Jedyne co natychmiast zrobiłem to dołożyłem dysk ssd za 170zł żeby miec komfort nieporównywalnie lepszy.
Dzięki człowieku serdeczne nie znam się za bardzo na sprzęcie.
Ktoś coś jeszcze czy to jest jedyna słuszna opcja. Sprawa pilna i jutro musi pójść zamówienie
PS Nie chce HP :-) miałem i nigdy więcej.
Jeśli HP to Elitebook, mam i chwalę sobie :smile:
Tak samo jak z Lenovo ThinkPady z serii T lub R, miałem i jednego jeszcze mam i też mogę polecić.
Niestety z nowych to inny budżet, ale tak czy siak szukaj takich z możliwie najlepszą gwarancją.
Pozdr.
Jakie dokładnie to mają być gry ?
Być może nawet starsze HD od Intela będzie wystarczające, a w ofertach poleasingowych, dobrych konstrukcji na rocznej gwarancji można przebierać za te pieniądze.
AMD nie ma sensu w dekstopach i notebookach, więc jak już ktoś wyżej poradził - lepiej odpuścić.
Dzieki poszło w asusa czerwonego. Nie pytajcie dlaczego asus bo nie umiem racjonalnie wytłumaczyć. Jest i5 grafika 920 i 1Tb ale dla córki nie ważne bebechy. Ważny kolor