Zobacz pełną wersję : Prowadzenie strony www
Foto1270
08-02-2016, 00:10
Cześć, mam zamiar prowadzić swoją stronę www. Liczę, że wielu z Was ma już pewne doświadczenie przy zakładaniu i przedłużaniu hostingu czy domen.
Proszę o poradę gdzie najlepiej opłaca się prowadzić swoją stronę www. ?
- mam zamiar stworzyć ją w wordpressie
- chcę ją przedłużać
- planuje żeby to była strona ogólno ofertowa
- liczę na Wasze sugestie :-)
RobertMiernik
08-02-2016, 00:13
przetestowałem kilka a może i kilkanaście hostingów, aktualnie od lat używam home.pl może nie jest najtańszy i wcale nie idealny, ale najlepszy z tych, które miałem (a miałem chyba wszystkie większe polskie i parę zagranicznych)
Ja jak zwykle, odradzam home.pl. Czemu ? Można znaleźć tutaj na forum. Home.pl ma fajne ceny jak się patrzy na ceny "promocyjne" - przedłużenie usług potrafi kosztować 2x więcej. Nie mam na tyle doświadczenia z innymi hostingami, żeby porównać. Z obiegowej opinii wiem jedynie tyle, że polskie firmy hostingowe są kiepskie, szczególnie, jeżeli dzieje się coś niestandardowego.
Ogólnie polecaną serwerownią jest hetzner.de.
tanio będziesz miał na https://www.ovh.pl/
ThomasVoland
08-02-2016, 01:39
Mnie home nie zachwyciło, nazwę.pl też odradzam. 1and1 dobrze wspominam, ale raz serwer padł akurat w takim momencie, że miałem przez to duże straty i przeniosłem się do Zenbox.pl który ma support bardzo dobry i na pilne zgłoszenia reagują od razu. Tanio i dobrze jest w linux.pl, a domeny warto w ovh.pl
spiritus
08-02-2016, 01:39
Kolega mi kiedyś polecał to hosting.linux.pl
Twierdził, że dobry
home, nazwa, ovh, superhost odrazam. Ceny z kosmosu, pomoc podstawowa.
Polecam linuxpl.com (a nie żaden linux.pl). Zawsze służą pomocą i rozwiążą praktycznie każdy problem. A to jest ważne.