Zobacz pełną wersję : Statyw kolejny kotlet
LoboWilk
03-02-2016, 23:56
Witam.
Wiem wiem ze to jak odgrzewany kotlet.
http://www.amazon.co.uk/Caseflex-Premium-Professional-Digital-Camcorder/dp/B011OHZ8EK/ref=sr_1_1?s=photo&ie=UTF8&qid=1454536344&sr=1-1&keywords=tripod
Co myslicie o tym statywie? Pisza ze promocja czyzby?
Szukam statywu do robienia fotek czasem nocnych a czesciej pewnie krajobrazowych w dzien. Sam w sumie nie wiem ;)
Nie prosze o konkretne modele bo to mozna znalezc na forum ale interesuje mnie czy czasem faktycznie tego typu oferty moga byc okazjami.
Nadmienie ze jestem totalnym amatorem. Z tego tez wzgledu dobrze by bylo jakby statyw byl lekki by mi sie chcialo go zabierac ;)
Wlasnie jeszcze kolejny godny uwagi zauwazylem.
http://www.amazon.co.uk/CameraPlus-Professional-Flexible-Ballhead-Manfrotto/dp/B00KUWO1NA/ref=sr_1_4?s=photo&ie=UTF8&qid=1454536709&sr=1-4&keywords=tripod
Borat1979
03-02-2016, 23:57
Professional Tripod za 58.39 funtów :lol:
LoboWilk
04-02-2016, 00:08
nie patrz na nazwy :D
bardzo niski, chyba że jako travel - 53cm pozwoli go zabrać w podręcznym na pokład samolotu.
Sam rozglądam się za jakimiś w miarę kompaktowymi nogami, bo lecę w marcu do Amsterdamu tylko z podręcznym (z resztą i tak nie dałbym go do luku, bo wiem jak rzucają walizkami), a jakbym chciał wziąć swój "duży" statyw na pokład to za sport equipment trzeba ÂŁ60 dopłacić - wolę dać tyle za jakieś kompaktowe nogi ;)
LoboWilk
04-02-2016, 07:30
Manfrotto befree nad nim sie tez zastanawiam tylko czy nie jest on za niski?
Za niski ale w podróży lepszy taki niż żaden ;)
LoboWilk
04-02-2016, 17:13
To nie to jak za niski to musze chyba kupic cos w granicach 100f mysle.
arturmsi
04-02-2016, 17:36
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=169222
LoboWilk
04-02-2016, 17:52