PDA

Zobacz pełną wersję : Wybór fotografa na ślub...



Perla
19-05-2007, 22:30
Witam wszystkich
Jestem na etapie wyboru fotografa na swoj ślub /ostatnia sobota lipca/ Znalazłam Wasze forum i mnie zaczarowało. Od jakiegoś czasu czytam, oglądam zdjęcia. Jestem pod wrażeniem. Wiem że większość fotografów już jest nieosiągalna, ale proszę o wskazówki na co mam zwrócić uwagę przy wyborze /poza zdjęciami/

Gawronnek
19-05-2007, 23:09
przede wszystkim obejrzyj portfolio takiego fotografa, którego chcesz zatrudnić, jego dorobek to najważniejsze kryterium, a jak Ci sie zdjęcia spodobaja to wtedy pytaj czy ma wolny termin i o cenę

Ciacho
19-05-2007, 23:31
Sprawdź czy pokazywane zdjęcia na pewno są jego autorstwa. Jak się żeniłem byłem u takiego co strasznie tłumaczył mi się z rozmytego tła na pewnym portrecie ślubnym. Uważał że wszystko musi byc super ostre i że pokazuje to zdjęcie bo mu sie laska na zdjęciu podoba. Zdjęcie było genialne i na moje oko zrobione jakimś super tele typu 300/2,8 bo GO była może z 20cm z odległości ok.5-6m. dziwne wydało mi sie także ze ten fotograf nie wiedział jak zmienia się pzrysłone w jego Canonie, dlatego go olałem.
Jakie było moje zdziwienie kiedy 2 tygodnie później zobaczyłem tą samą fotkę (portret) u innego fotografa który twierdził ze jest jego.Powiedziałem mu wszystko i mało nie skończyło się w sądzie.
Dzisiaj wiem ze są fotografowie pasjonaci zawodowcy i reszta którzy sie pod nich podszywają.Uważaj na takich i dokładnie wypytaj ich o wszystko.Cene za usługe zostaw na koniec bo nie zawsze co tanie musi być złe i odwrotnie.Życze dobrego wyboru.

Perla
20-05-2007, 14:16