PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc przy wyborze zestawu(body z obiektywem)do 4000 zł

DamianK
19-01-2016, 10:26
Witam serdecznie,

Zacząłem ten temat abyście Wy, bardziej doświadczeni i obyci z tematem, pomogli mi, amatorowi, dopiero co poznającego techniki fotografi i tego jakie to jest fajne:)
Tak jak juz napisałem, jestem kompletnym nowicjuszem i amatorem w fotografii, wcześniej uzywałem jedynie najtańszych kompaktów, a pózniej aparatu w telefonie. Zdjęć robiłem sporo w rożnych sytuacjach(imprezy rodzinne, wakacje, natura), ale jak można się domyślać nie były one zbyt dobrej jakości. Od dawna myślałem by zająć się tym poważniej i doprowadzić do tego by te zdjęcia były naprawdę dobrej jakości, nawet jak maja lądować w rodzinnym albumie. Zacząłem czytać książki, artykuły, oglądać filmy o tym jak fotografować, na czym to polega i jak zacząć robić to dobrze. Niestety tylko w teorii.

Obecnie mogę wydać pewna sumkę na sprzęt dlatego chciałbym w końcu kupić rozsądny aparat za kwotę jaką mogę na ten cel przeznaczyć.
Chciałbym wydać w granicach 3500 zł na aparat plus obiektyw i 500 zł na akcesoria.
To co lubię fotografować i to co chciałbym fotografować to natura, krajobrazy, samoloty( lotnisko, zloty i festiwale)i to co uda się ustrzelić na spacerach i podczas wakacji. Wiadomo, że jak ma się aparat to z chęcią robi się też zdjęcia rodzinie i bliskim, ale głównie to natura( zwierzęta, krajobraz, wschody słońca itp) oraz wakacje i rodzinne spacery. Zależałoby mi też na możliwie szybkim zgrywaniu zdjeć na tablet, więc fajnie jakby miał Wi-fi, gps nie jest jakoś bardzo potrzebny, odchylanym ekran tez nie bo nie zamierzam kręcić nim filmów, dotykowy wyświetlacz nawet fajna sprawa, NFC w ogóle nie potrzebne.

Zastanawiałem się co wybrać i padło kilka zestawów:

Albo słabsza puszka i więcej wydać na szkło