PDA

Zobacz pełną wersję : moduł AF D5100 vs D610

MackEstrite
10-01-2016, 11:54
witam,

od jakiegoś czasu, chodzi mi po głowie zakup pełnoklatkowego korpusu... Jako, że nikon zapowiedział podwyżki cen, a chwilowo jeszcze można coś ugrać na cashbacku pomyślałem, że może warto przyspieszyć decyzję. Finanse pozwalają mi na zakup d610, ale z racji tego iż nie jestem zmanierowanym fotografem zawodowcem, a jedynie amatorem pasjonatem, sądzę że będzie to kolejny krok w rozwoju :)

Zastanawia mnie tylko tak szeroko krytykowany moduł AF? na prawdę jest z nim tak źle? czy moduł Multi-CAM 4800 radzi sobie gorzej od M-C 1000 zastosowanego w moim amatorskim d5100?

ew. z jakimi bolączkami muszę się liczyć przy przesiadce?

C_K
10-01-2016, 12:55
Mniej więcej takie same bolączki jak po przejściu z D1200 na D4.

GonzoG
10-01-2016, 12:59
Przeczytaj wątki o D600/D610 i będziesz wiedział.

C_K
10-01-2016, 12:59
Widzę że GonzoG też się zirytował.... :)

RAF7705
10-01-2016, 13:01
Z modułem wszystko w porządku. Kupuj śmiało.

MackEstrite
10-01-2016, 13:39
Właśnie dzięki lekturze wątków na temat d600/d610 zacząłem mieć wątpliwości. Pomijając miliony stron off topu, rzucił mi się w oczy powtarzany problem z af. Tylko nie wiem, czy wynikał z opinii ludzi przesiadających się z d300(s) / d700, czy też faktycznie radzi sobie znacznie gorzej od oczekiwań przeciętnego użyszkodnika.

Raf7705 - dzięki za krótką i rzeczową odpowiedź

PS. czy zawsze musi pojawiać się tu tyle jadu? milion bezsensownych komentarzy nic nie wnoszących do sprawy? Liczyłem na odpowiedź kogoś, kto przeszedł podobną zmianę i może coś powiedzieć na podstawie subiektywnych, organoleptycznych doświadczeń.

Artur Małysiak
10-01-2016, 16:21