Zobacz pełną wersję : Zmiana body pomóżcie !!!!
Witam.
Obecnie posiadam D90. Od samego początku jej posiadania nie bardzo się dogadujemy (osobiście twierdze, że trafiłam na jakiś felerny model) . W mojej puszce nie bardzo podoba mi się kolorystyka zdjęć ( rzadko które bez retuszu jest akceptowalne), ponad to nie trafia z ostrością, co 50 zdjęcie jest ostre i nadaje się do użytku. Mimo, że mam lustro od jakiegoś już czasu jestem amatorem, zdjęcia robię bo lubię ale chciałabym aby były satysfakcjonujące. Wiem też, że z tymi obiektywami które posiadam, a was wprawią w śmiech, niewiele zdziałam ale jednak spróbuję. Obecnie najwięcej korzystam z nikora af- s 55-300, mam jeszcze 18-105 i 18-55.
Zastanawiam się nad kupnem innego body ale nie chciałabym wpaść z deszczu pod rynnę !
Zastanawiam się czy D7000 wystarczy ? czy może jakieś inne. Patrzyłam się na D7100 ale cena mnie powala jeszcze. Może wy pomożecie mi znaleźć złoty środek ?
A zapomniałabym napisać co chcę fotografować, może zaprezentuję :
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11040579_910400125667680_261174618532455312_n.jpg? oh=fe7933f73f3308107171508ebcc15081&oe=57186468
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10846148_910399979001028_5307166898761683530_n.jpg ?oh=0c385727890dec8cc0b9132d90685ff2&oe=570717C8
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/1479360_629020673805628_1327410015_n.jpg?oh=b5c612 b437fad613615c70f7049be638&oe=57086089
Głównymi obiektami moich strzałów są moje psy, dochodzą też konie , na spacerze też czasem łapie inne stworzonka :).
Pomożecie ?
Pomożemy! ;) Takich wątków na forum są setki - poszukaj. Aparat kupuje się najnowszy na jaki nas stać. Body zmienia się co 2-4 modele. Wówczas ma to sens. Kolorystykę to sobie można ustawić. Najładniejsze jpgi z puszki robił stary D50. W nowym będzie jeszcze gorzej ;)
Jak nie starcza na D7200 lub FX, to sugeruję D7100. Dociułać, skredytować i będziesz zadowolona.