Zobacz pełną wersję : Wybór lampy. Proszę o pomoc!
Wątków o lampach jest tu i na innych forach masa, tak samo jak i opinii... jednak mimo wszystko robię bałagan i prosze o pomoc.
Pracuję na Nikonie d90 + 50mm 1,8 + sigma 17-50 2,8 (+ nikkor 18-55 kryzysowo). Mimo tego, że zajmuję się fotografią, nie znam się zupełnie na lampach i nie mam pojęcia na co zwracać uwagę.
Ostatnio dostaje sporo propozycji robienia zdjęć w klubach, no i tu pojawia się problem bo bez lampy z d90 ani rusz...
Cenowo chciałabym zamknąć się w 800zł, ale mimo wszystko szukam czegoś dobrego, a przynajmniej wystarczającego na klubowe, klimatyczne zdjęcia.
Bardziej obeznani w temacie doradźcie coś :) Będę wdzięczna za pomoc!
Pozdrawiam,
K
Trochę ponad budżet sb700 (z cashbackiem, jeśli się załapiesz).
W Twoich granicach: Metz 52AF-1, YN568EX
Bezwzględnie polecam używaną SB 800. Sam posiadam 2 szt. i kupiłem jako używane. Lampa niezawodna.
J.P
nikoniarz
27-11-2015, 09:41
Jesli nowa to za r_m- Metz 52 lub bardzo tania obecnie i funkcjonalna 568EX.
Edit.
Zapomniałem o Nissin Di866. Mialem ostatnio okazje pobawić się tym modelem i uważam ze również jest godny rozważenia.
sb700 ktoś*sprzedaje tu na giełdzie w dobrej cenie. A jak nowe to chyba wszystko, co warto koledzy tu wyżej wymienili
Rozumiem, ze w nic nizej 500 zl nie warto inwestowac? Nie jestem przekonana do zakupu uzywanego sprzetu wiec moze cos jeszcze taniej uda sie rozwazyc?
No i wielkie dzieki za odpowiedzi!! :)
Andrzej1974
27-11-2015, 14:44
Rozumiem, ze w nic nizej 500 zl nie warto inwestowac? Nie jestem przekonana do zakupu uzywanego sprzetu wiec moze cos jeszcze taniej uda sie rozwazyc?
No i wielkie dzieki za odpowiedzi!! :)
MZ nie warto...
Co do używek... ja też nie jestem do nich jakoś przekonany i raczej rozważyłbym opcje, o których wcześniej wspomniał r_m.