Zobacz pełną wersję : [ Portret ] [qualin] Prywatna modelka zwana potocznie żoną :P
Po dlugich bojach udalo mi sie namowic moja druga polowe na pare fotek.
Oto jeden z kadrow jakie dzisiaj poczynilismy :)
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2015/10/DSC_8246_a-1.jpg
źródło (http://1.bp.blogspot.com/-vMtziD4Pve8/Vi0UzNv6X-I/AAAAAAAAdNA/CqXEKMOyC8s/s1600/DSC_8246_a.jpg)
Nie jestem znawcą i nie chce krytykować ale czy czasem twarz nie jest zbyt papierowa w porównaniu to reszty ciała ?
nikoniarz
25-10-2015, 21:19
Pomysł fajny, ale dziwne światło na twarzy- nos zupełnie zlewa się z twarzą...
Nie znam się, ale nos prawie zniknął, wg mnie prawie całkowity brak cieni na twarzy nie pasuje tutaj.
No coz, takie mialem swiatlo zastane. nie swiecilem niczym.
I chcesz powiedzieć ze "cieni" na twarzy nie "ciągnąłem" do góry? ;)
Proponuję zobaczyć jak fajnie zachowuje sie twarz małżonki przy rysującym świetle.
Robilem tylko lekki retusz cery. Tak wlasnie teraz patrze na wersje przed obrobka i faktycznie minimalny cien po prawej stronie nosa byl, ale z tym cieniem nie ma prawie roznicy. Zona patrzala centralnie w kierunku duzego okna. Na innym kadrze jest juz troche inaczej:
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://s26.postimg.org/jcqzzqpex/DSC_8252_a.jpg)
2 lepsze imho ⌠Tak czy owak - modelka rewelacyjna !
Jedynka bardzo fajna. Ja widzę nos. :)
Dwójka też fajna. Tylko tu bym ciut przyciął kadr. Albo lewej albo z prawej. Odrobinę. Wydaje mi się, że kompozycja byłaby wtedy "mocniejsza".
Podoba mi się.
PiotrekW
26-10-2015, 13:45
Powiększałeś oczy na jedynce? Strasznie wielkie się wydają w porównaniu do nosa czy ust.
Żona Cię nie zabije za umieszczenie dwójki na forum? :)
Nic nie powiekszalem, takie ma wielkie slipia :P
Tak przy okazji to moje pierwsze pstrykanie Samyangiem 85/1.4 :) Ucze sie manualnego ostrzenia ;)
Poprawilem troche pierwsze zdjecie:
źródło (http://s26.postimg.org/ww7u5g3e1/DSC_8246_male.jpg)
PiotrekW
26-10-2015, 14:57