PDA

Zobacz pełną wersję : Jak złowić "modelkę"?



NikoD50em
16-05-2007, 06:20
Zakupilem sobie ostatnio obiektyw jako tako portretowy - Nikkor 50mm 1.8D
Strasznie spodobalo mi sie to szklo i chcialbym zglebic fotografie portretowa... Z tego powodu interesuja mnie Wasze sposoby z zycia wziete na "modelki". Modelki w cydzyslowiu, poniewaz jestem amatorem, robie zdjecia dla przyjemnosci, caly czas szlifuje swoje umiejetnosci i szukam wlasnie amatorki, ktora zrobi to dla przyjemnosci i latwiej bedzie ja zadowolic...

Nie mam jeszcze zadnych ciekawych prac, zeby w razie czego pokazywac zainteresowanym dziewczynom, nie bede ukrywal, ze interesuja mnie portrety pieknych obiektow... :) Umowilem sie z przyjaciolka na sesyjke, jednak jej wizerunek conieco odbiega od obecnych kanonow pieknosci, wiec nie wiem czy w razie czego takei zdjecia przydadza sie w portofoliu...

Probowaliscie zaczepiac dziewuchy w parku, supermarketach i innych dziwnych miejscach i prosic je o usmiech? :) Moze robiliscie im zdjecia zza regalu? Jaka byla reakcja? Nie bede ukrywal, ze troche sie boje, ze jakas potratkuje mnie torebka albo zawola ochrone... :)

pebees
16-05-2007, 07:24
Zakupilem sobie ostatnio obiektyw jako tako portretowy - Nikkor 50mm 1.8D
(..)
Probowaliscie zaczepiac dziewuchy w parku, supermarketach i innych dziwnych miejscach i prosic je o usmiech? :)
Ty nie zaczepiaj, wprost powiedz, że na aparacie to 50mm, ale w domu masz dluższego.. :P


Umowilem sie z przyjaciolka na sesyjke, jednak jej wizerunek conieco odbiega od obecnych kanonow pieknosci, wiec nie wiem czy w razie czego takei zdjecia przydadza sie w portofoliu...

Zrób te zdjęcia, poćwicz. Pokaż je. Sztuką, wydaje mi się, jest zrobić piękne zdjęcia niekoniecznie pięknych kobiet.

shadowArt
16-05-2007, 08:33
Ja to sie nei znam i nie mam doświadczenia.