Zobacz pełną wersję : wesele jako gość (2)
Xavier80
19-07-2015, 15:03
Z góry dziękuję za wszelkie pochlebne oraz niepochlebne opinie :)
//EDIT
BRAK ZDJĘĆ, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
Nikt się nie wypowiedział, więc może ja coś powiem, chociaż nie jestem profesjonalistą i robiłam zdjęcia na jednym ślubie, również jako gość - doświadczenia zapewne mamy podobne. Wypowiem się zatem jako odbiorca interesujący się fotografią.
Pod jednym wątkiem ślubnym jakiś czas temu wzięłam w obronę jednego użytkownika, który również zamieścił swoje zdjęcia, i ktoś przyczepił się, że pannie młodej na jednym zdjęciu z dziesięciu (strzelam) wyszedł drugi podbródek i że tego nie dopilnował, niekorzystnie przedstawiając młodą. Uważam, że jeżeli fotografowana osoba nie ma świadomości własnego ciała i mimiki, to i tak ciężko, będąc nie wiem jakim profesjonalistą, na 100% zdjęć przedstawić ją, żeby wyglądała jak z żurnala. Tutaj jednak na każdym prezentowanym przez Ciebie zdjęciu panna młoda wygląda po prostu niekorzystnie. Z czego może to wynikać? Widać, że babeczka jest żywiołowa, lubi się śmiać i wygląda na taką, co ma w nosie, czy się aby nie marszczy, ale wydaje mi się, że akurat tutaj mogłeś tego przypilnować - z pewnością przez całe wesele nie chodziła zgięta, nie patrzyła w dół, nie cofała szczęki i nie robiła głupich min. Tak samo tańcząca Pani, która patrzy w dół i ręka Pani na drugim zdjęciu od dołu. Osobiście jako młoda nie obraziłabym się, gdyby w jakimś procencie oddane zdjęcia, na których jestem, taką mnie prezentowały (co jak co, ale lustro mam i się widzę), ale tutaj niekorzystne jest absolutnie każde. Może masz jeszcze jakieś?
Ostatnie dwa zdjęcia są dla mnie trochę bez sensu - nie widać na nich twarzy, po prostu plątanina ciał. :D Jak dla mnie nie wnoszą za dużo do serii.
Kadry ogólnie wydają mi się mało różnorodne - wszystko zrobione pod tym samym kątem i tą samą ogniskową, mylę się?