Zobacz pełną wersję : wykonanie nadruku na koszulce
Czy może ktoś polecić jakiś serwis, gdzie mogę wyprodukować koszulkę z własnym projektem ?
Innymi słowy, wybieram rodzaj koszulki i przesyłam swoja grafikę.
Jest tego wprawdzie w sieci od groma, ale nie znam się na tych technikach, zatem trochę nie wiem co z czym porównywać.
Zastanawia mnie np , ze do projektów żąda się plików jpg, zamiast jakichś grafik wektorowych.
Bede wdzieczny za podzielenie się opinią, jezeli ktos korzystał.
Freshthing.pl, lepiej brać technikę flex ale wtedy jest ograniczenie do dwóch kolorów, potem rośnie cena. Mam od nich kilka koszulek z własnymi projektami i nie mam zastrzeżeń do tych wykonanych technice flex. W przypadku drugiej techniki po jakimś czasie nadruk się łuszczy lub spiera. Koszulki mają Fruita.
Jest kilka sposobów nanoszenia druku na koszulki:
1. druk bezpośredni
2. sublimacja (wydruk np. na papierze, następnie termicznie przenoszony na materiał)
3. flock - materiał najpierw wycinany, a później przenoszony ubranie termicznie - coś jak prasowanki, ale o wiele wytrzymalszy. Można na nim nawet drukować (solwent), ale przy druku zawsze zostanie biały podkład.
4. "prasowanki" - czyli wydruk najczęściej na papierze (albo podkładzie syntetycznym), który później termicznie łączy się z odzieżą - niestety dość szybko pęka (różna rozciągliwość niż ubranie) i później odłazi bo sam podkład od prasowanek jest dość sztywny.
dzieki, sprawdzę ten freshthing
Rafał_Sz
17-07-2015, 10:01
3. flock - materiał najpierw wycinany, a później przenoszony ubranie termicznie - coś jak prasowanki, ale o wiele wytrzymalszy. Można na nim nawet drukować (solwent), ale przy druku zawsze zostanie biały podkład.
Flock to tylko jeden rodzaj folii na tkaniny. Jest też Flex. Obie mają różne właściwości i zastosowania.
Ja korzystam z zagranicznego portalu http://society6.com
Wykonujesz dowolny projekt zapisując do PNG lub jpg i zamawiasz sobie.
Co jakiś czas robią przeceny lub darmowe przesyłki na cały świat.