PDA

Zobacz pełną wersję : wykonanie nadruku na koszulce

lechupe
15-07-2015, 14:40
Czy może ktoś polecić jakiś serwis, gdzie mogę wyprodukować koszulkę z własnym projektem ?
Innymi słowy, wybieram rodzaj koszulki i przesyłam swoja grafikę.
Jest tego wprawdzie w sieci od groma, ale nie znam się na tych technikach, zatem trochę nie wiem co z czym porównywać.

Zastanawia mnie np , ze do projektów żąda się plików jpg, zamiast jakichś grafik wektorowych.

Bede wdzieczny za podzielenie się opinią, jezeli ktos korzystał.

zdyboo
15-07-2015, 15:13
Freshthing.pl, lepiej brać technikę flex ale wtedy jest ograniczenie do dwóch kolorów, potem rośnie cena. Mam od nich kilka koszulek z własnymi projektami i nie mam zastrzeżeń do tych wykonanych technice flex. W przypadku drugiej techniki po jakimś czasie nadruk się łuszczy lub spiera. Koszulki mają Fruita.

GonzoG
15-07-2015, 15:21
Jest kilka sposobów nanoszenia druku na koszulki:
1. druk bezpośredni
2. sublimacja (wydruk np. na papierze, następnie termicznie przenoszony na materiał)
3. flock - materiał najpierw wycinany, a później przenoszony ubranie termicznie - coś jak prasowanki, ale o wiele wytrzymalszy. Można na nim nawet drukować (solwent), ale przy druku zawsze zostanie biały podkład.
4. "prasowanki" - czyli wydruk najczęściej na papierze (albo podkładzie syntetycznym), który później termicznie łączy się z odzieżą - niestety dość szybko pęka (różna rozciągliwość niż ubranie) i później odłazi bo sam podkład od prasowanek jest dość sztywny.

lechupe
15-07-2015, 21:10
dzieki, sprawdzę ten freshthing

Rafał_Sz
17-07-2015, 10:01
3. flock - materiał najpierw wycinany, a później przenoszony ubranie termicznie - coś jak prasowanki, ale o wiele wytrzymalszy. Można na nim nawet drukować (solwent), ale przy druku zawsze zostanie biały podkład.

Flock to tylko jeden rodzaj folii na tkaniny. Jest też Flex. Obie mają różne właściwości i zastosowania.

biegly
17-07-2015, 10:41
Ja korzystam z zagranicznego portalu http://society6.com