Zobacz pełną wersję : Affinity Photo - ktoś testował "pogromcę" photoshopa?
Jak w tytule, ktoś miał do czynienia z tym softem? Nie ma abonamentu, jest opłata jednorazowa (znośna).
https://affinity.serif.com/en-gb/photo/
O jest juz w Apple Store, troche bawilem sie wersja beta ale jakos nie przekonal mnie ze wzgledu na troche inna filozofie obslugi niz PS. Nie jestem grafikiem, Czornyj meczyl Affinity. Z drugiej strony cena 10x bardziej przystepna niz PS, moze kupie go aby miec na laptopie.
ThomasVoland
09-07-2015, 20:15
Dzisiaj kupiłem. U mnie to działa tak, że używać się nie da. Tutaj w komentarzach więcej info: link (https://www.facebook.com/t.pluszczyk/posts/863400620395117). Komentarze Czornyja też tam znajdziesz.
Czyli trochę to wygląda na problemy wieku dziecięcego, mam nadzieję, że to się ustatkuje.
Poza tym przesiadka z dobrze znanego PS'a to chyba jednak będzie ból d**y. Na razie poczekam ;)
Eee, nie działa na Wingrozie, "nie interesuje mnie" ;) Ale na stronce wygląda ciekawie, nie powiem :)
Po zapowiedziach tego softu bylem przy nadzieii. ale po kilku podejsciach poronilem. i raczej nie zanosi sie bym chcial dalej walczyc z tym programem.
No chyba ze jakic cud mniemamy sie wydarzy.
Jeszcze male OT. Najnowszy soft nikona moim zdaniem jest do dupy. Starego ViewNX nawet lubilem jako przegladarke i prosta ale wystarczajaca do wielu rzeczy wywoływarke. Nowy ViewNX-i to moim zdaniem rzadka kupa NX-D toże.
Jak dla mnie jest bomba
Sent from my iPhone using Tapatalk
2pompony
15-07-2015, 13:28
A coś więcej? Na czym polega bombowość? Różnice w PSie i jego pogromcy i na czym polega wyższość jednego nad drugim? Czy po prostu ikonki w toolboxie ma fajniejsze?
A coś więcej? Na czym polega bombowość? Różnice w PSie i jego pogromcy i na czym polega wyższość jednego nad drugim? Czy po prostu ikonki w toolboxie ma fajniejsze?