Zobacz pełną wersję : Jaka drukarka ???
Musashi_Miyamoto
13-06-2015, 01:09
Cześć poszukuję drukareczki do celów zawodowo-amatorskich ;) czasami jestem w miejscach gdzie klient oprócz plików chce zdjęcia, jak teren jest mi znany to idę do labu, często jednak bywa że nie ma takiej możliwości bo potrzeba na już ;) 90% to 10x15 10 to A4 i nad taką się zastanawiam aby była szybka i wydrukowany obraz był dobrej jakości. Jestem zupełnie zielony w temacie bo kiedyś drukowałem w domu na Epson Photo, nie wiem na ile opłacalny dziś jest wydruk z drukarki biorę pod uwagę 2 firmy Epson i Canon Pixma Pro akurat tu w miarę przystępnej cenie jest model 100 co to jest warte? Czy jest w stanie ktoś mi powiedzieć jakie są koszta wydruku 1 zdjęcia np. 10x15 z tuszami i papierem przy np. 100 szt. i co ewentualnie polecacie jako najbardziej ekonomicznego bo nie wiem czy zawracać sobie tym głowę?
Dzięki i pozdrawiam Jacek
Rafał_Sz
13-06-2015, 21:23
Epson L800. W kwestii kosztow druku nie ma konkurencji. Szesciokolorowy ciss ladowany jest oryginalnymi atramentami po 40 zł za 70ml. Polecam kupno z rozszerzoną gwarancją. Mi padla glowica, koszt naprawy 800 zl. Olalem, kupilem drugie L800. ?
Roderyk Braun
17-10-2015, 10:10
A tak z ciekawości - a jaka drukarka, jeśli chciałbym bezkompromisową jakość w formacie a3, zarówno kolor i czarnobiel?
Epson SC-P600 albo Pixma Pro-1 (chyba troche gorsza w cz-b + wymuszone marginesy przy artystycznych papierach).
Roderyk Braun
17-10-2015, 22:02
O, fajny ten epson - ciekawe jaki jest koszt tuszu, znając życie pojemniczki są jeszcze mniejsze niż dotychczas ;)
Chyba takie same jak w dawnej R3000 - 26 ml. Komplecik w multipaku kolo 1 kPLN..... ;(
Gdybym mial brac dla siebie to chyba wybralbym jednak SC-P800 (A2) - duze tusze, tansze w przeliczeniu na ml niz w przypadku SC-P600.
Troche sie wstrzymuje, bo Canon ma zaprezentowac nowe duze (17" I wieksze) w najblizszym czasie, a jakos do Canona (jesli chodzi o trwalosc) mam wieksze zaufanie niz do Epsona.