PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki projektor do prezentacji zdjęć: 3LCD vs. DLP @ HD

piotr_82
05-06-2015, 23:00
Dylemat trochę jak w tytule. Potrzebuję doposażyć się w projektor do wyświetlenia pokazów zdjęć + krótki film, warunki mieszane, tzn. pomieszczenie nie zaciemnione ale bez bezpośrednio padającego światła (dokładnie, 25 czerwca ok 19 - 19:30). Szukam optymalnego rozwiązania w budżecie najlepiej do 2500 zł.

Wstępna weryfikacja i na placu boju zostały:

Epson EH-TW 490 @ HD Ready / 3000 ansi / 12000:1
Epson EH-TW 570 @ HD Ready / 3000 ansi / 15000:1
InFocus IN118HDA @ HD / 3000 ansi / 15000:1 / DLP ... no właśnie, DLP.

Pytanie czy iść w DLP mimo ogólnie przyjętych "zaleceń" że to technologia nie do projekcji obrazu (przejaskrawiam) czy też zostać przy HD Ready tyle że w 3LCD. Poziomy jasności i kontrastu wszystkie mają porównywalne, kusi mnie ten InFocus z uwagi na rozdzielczość, z drugiej strony nie mam doświadczenia w tym temacie a nie chcę dać plamy. Nie ma innej opcji dla projektowa, więc tak czy inaczej coś wziąć muszę.

Macie jakieś sugestie / inne propozycje / doświadczenia ???

Yanluk
06-06-2015, 06:26
3000 ANSI w nie zaciemnionym pomieszczeniu?

Jaki rozmiar ekranu, jaką odległość projektora od ekranu?

tomek67
06-06-2015, 07:20
Prezentacje komputerowe typu Excel itp. wyglądają nieźle nawet w niezaciemnionych pomieszczeniach.
Filmy i zdjęcia to już na ogół nie bardzo.
Jeśli ekran będzie niezbyt duży to powinno być w miarę.

piotr_82
06-06-2015, 22:31
Niestety nie jestem w stanie określić wielkości ekranu ani odległości projektora, przynajmniej na tą chwilę. Te modele to baza do finalnej decyzji w budżecie, którym dysponuję, stąd te 3000 ANSI. Cokolwiek więcej znacznie przekracza dopuszczalną kwotę którą mam do wydania. Znalazłem jeszcze Optomę HD26, nieco jaśniejszą i również Full HD. Tyle że nie mam żadnego porównania który z nich jest najlepszy.

ThomasVoland
07-06-2015, 05:48