PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon d5200 zawiodłem się - wideo vlog



darekmat
03-06-2015, 21:09
Witam, na wstępnie wyraźnie zaznaczę, że jestem laikiem - kupiłem kilka dni temu Nikona d5200 + AF-S 18-105 VR + 32 gb (48mb). Naczytałem się pozytywnych opinii na temat tego aparatu (między innymi na tym forum), że jest idealny do nagrywania vloga, że tworzy świetne filmy. Miałem nadzieję, że wyciągnę go z kartonu, ustawię automat i będzie normalnie, bez fajerwerków - nagrywać w full hd. Dokupiłem również oddzielny mikrofon.

Dość mocno się zawiodłem jak sobie stanąłem przed kamerą, nagrałem kilka ujęć a na komputerze wszystko okazało się totalnie rozmazaną klapą. Lepiej wychodzą mi filmy nagrywane telefonem (xperia z1 compact) - również w hd... a nie po to wydawałem prawie 3,5 tysiąca aby nadal nagrywać telefonem...

I tutaj pytanie do Was... jak ustawić najbardziej automatyczne nagrywanie wideo, przy którym będę mógł nagrywać zarówno przy oświetleniu żarówkami w pokoju jak i na dworze w ciągu dnia - tak samo jak nagrywam telefonem.
Ewentualnie - jaką kupić kamerę, która spełni moje oczekiwania (będzie super prosta w obsłudze i zwyczajnie będzie się sprawdzać).

Z góry dziękuję za cenne komentarze - porady, darujcie sobie wpisy "było na forum", "poszukaj na google" czy inną gównoburzę - wszystko to już robiłem i nie mogę znaleźć a instrukcję mam jedynie po słowacku.

nikoniarz
03-06-2015, 21:13
Instrukcje bez problemu pobierzesz po polsku.

darekmat
03-06-2015, 21:16
Instrukcje bez problemu pobierzesz po polsku.

Dziękuję za niezwykle pomocną odpowiedź!

piterdm
03-06-2015, 21:19
Proponuję poczytać trochę o filmowaniu lustrzanką, zacząć od instrukcji, bo to nie telefon, a z efektów będziesz na pewno wtedy zadowolony.

Instrukcję znalazłem w 10s na google.

amirez
03-06-2015, 21:20