Zobacz pełną wersję : Jaki Nikon do 1500 zł z najlepszymi gotowymi zdjęciami
tomala0707
03-05-2015, 21:05
Witam poszukuje zwykłego aparatu cyfrowego nie dużego kompakta który robił by najlepsze zdjęcia w trybach które posiada tzn tryb auto . twarz . sport itp będą to zdjęcia domowych imprez wypadów na rowery na plac zabaw z dzieckiem do lasu , wakacje nad morzem piękny zachód słońca itp . Jestem amatorem i dla tego nie znam się na ustawieniach aparatu i przeważnie żeby wykonąc najlepsze zdjęcia nie ma czasu na ustawianie aparatu dla tego chciałbym jak najlepszy efekt zdjęc przy małym manewrowaniu opcjami ps nie zależy mi na super zumie . Na aparat jestem w stanie wydac max 1000zł chyba że jest jakaś dużo lepsza opcja za dopłatą np max 100 150 zł czyli 1150
tu masz kozaka jesli nie potrzeba zooma
http://www.e-fotojoker.pl/nikon-coolpix-a-czarny
cena po zwrocie 500 to 1400 zloty czyli 250 zloty dokladasz do 1150 i masz kompakt na lata
ktory daje jakosc fotek lustra w tej cenie 1400 zloty chyba nowego nie ma odpowiednika
polecam i jeszcze raz polecam
cena obecna a ta co byla na starcie 1000 euro to powala ale taka byla 1000 euro
tomala0707
03-05-2015, 21:58
Muwimy o 1000zl i cena którą kolega zaproponował jest jednak za duża
Taka kwota nie daje wielkiego pola manewru, widzę w zasadzie trzy warte rozważenia modele:
Nikon - http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/9452452
Canon - http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/9475950
Olympus - http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/6214608
Optowałbym chyba za tym ostatnim z uwagi na jasny obiektyw (przydaje się w gorszych warunkach oświetleniowych) i dotykowy ekran.
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/5336827 ?
Aparat z ciemnym szkłem, bez lampy do domowych imprez?
tomala0707
05-05-2015, 08:12
a jaki kompakt lepszy z wymienna optyka czy stała i co sądzicie o canon SONY DSC-HX50 i jeszcze pytanko jaka marka lepsza canon , nikon czy może fuij