PDA

Zobacz pełną wersję : Używany d7000- pomoc w wyborze.

Esperapormi
16-05-2015, 11:08
Witam drodzy forumowicze,
Na wstępie chciałbym podziękować wam za wasz wkład w to forum, czytam je od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem ilości informacji jakie można tu uzyskać.

A do forum przyciągnęła mnie chęć zakupu aparatu, celem nabycia nowych zdolności (fotografia). Chcę się uczyć, na początku pstrykać z obiektywem 18-105, a później rozbudowywać bazę. Jestem grafikiem z zamiłowania i cierpię na brak darmowych/ciekawych zdjęć do obróbki (ćwiczenia).

Mój budżet to 2500 zł (ewentualnie 3, jeżeli uda mi się przejść o klasę wyżej).
Zgodnie z poradami na tym forum, przekonałem się do zakupu d7000, gdyż początkowo napaliłem się na d5200. Chciałbym móc rozbudowywać z czasem mój warsztat i przekonuje mnie możliwość kupna tańszych obiektywów.

Jestem jednak zielony w temacie fotografii i chciałbym, by któryś z forumowiczów mógł pomóc mi wybrać odpowiednia aukcję z używanym sprzętem (nie, w razie problemów, nie będę miał jakichkolwiek pretensji). Chciałbym kupić sprzęt, który starczy mi na parę lat, a wasze oko dostrzeże dużo więcej szczegółów, niż moje, amatorskie. Chętnie też przyjmę inne porady, może jednak najpierw nie nastawić się na tanie nowe body, w końcu i tak się dopiero uczę, a gdy zdobędę odpowiednie zdolności, w cenie będą lepsze opcje niż d7000?
Z góry dziękuję!

zgera
16-05-2015, 12:09
W przypadku kupna używanego aparatu bez pomacania go i sprawdzenia wszystkich funkcji trudno doradzać na odległość.
W przypadku D7000 należy zwrócić uwagę przede wszystkim na działanie AF.

Migacz112
16-05-2015, 15:25