Zobacz pełną wersję : monitor do obórbki - konkretny model
Witam
mam takie pytanie dostałem propozycje kuna tego monitora. jestem Ciekaw czy waszym zdaniem nadaje sie do podstawowych czynności.
Jestem drobnym fotografem ślubnym i czasem mam już dość przekłamań w druku na moim monitorze wygląda spoko a po druku skóra jest przyżółcona.
teraz korzystam z 6 letniego laptopa dell i jakiegoś starego poliznigowego monitora za 70zł z allegro. Wiem ze sam jestem w sobie winien. Nie mam dużych wymagań co do monitora a chciałbym coś kupić w cenie max 1000zł.
Wiem że do profesjonalniej pracy zaczynają się monitory za 3500zł ale mi trzeba do absolutnego minimum. Tylko żeby mi jako tako odwzorowało kolory.
Aukcja:
http://allegro.pl/eizo-flexscan-ev2216-monitor-led-fv23-5-lat-gw-i5296239680.html
dziekuję za odpowiedź
Aukcja:
http://allegro.pl/eizo-flexscan-ev2216-monitor-led-fv23-5-lat-gw-i5296239680.html
dziekuję za odpowiedźTen monitor jest na matrycy shiTN, i nawet znaczek EIZO tutaj nie pomoże. Wolałbym zamiast niego 2x tańszego selekcjonowanego LG na IPS 21,5" 1920x1080.
Jestem drobnym fotografem ślubnym i czasem mam już dość przekłamań w druku
Monitor za 1 tys zł tego nie rozwiąże. Lista wszystkiego co ma jakąkolwiek wartość jest tu: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152 Na zlecenie nie idzie Pan zapewne z małpką, prawda? Monitor musi zapewniać wiarygodny podgląd co Panu wyszło z aparatu, a adekwatna jakość nie jest za darmo.
Myślę że najtańszy monitor który do czegoś się nadaje w fotografii to EIZO CS230.
Ja sam stałem ostatnio przed wyborem monitora i niestety albo stety ale po wgłębieniu się w temat wolałem poczekać i dołożyć. Na początku chciałem Dell-a U2412 (czy jakoś tak), później wspomnianego CS230 aż w końcu zdecydowałem się na CS240. Przez chwilę nawet przewijał się w głowie CX241 ale już kasa mi się nie zgadzała ...
Do mnie przemówiły dwa stwierdzenia: