PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsze kroki by nabyć Nikona, liczę na wsparcie

Bee1979
16-04-2015, 21:32
Witam serdecznie,
to mój pierwszy post na forum więc jeśli stali użytkownicy stwierdzicie, iż robię coś źle to proszę o wyrozumiałość i brak złośliwych uwag, gdyż pomoże nam to w prowadzeniu merytorycznej dyskusji;)
Przejdę do meritum; mam zacząć przygodę z fotografią i ma być to na początku fotografia produktowa, jednak wraz z czytaniem o sprzęcie i fotografii postanowiłem, że to może być coś co mnie wciągnie na dłużej;)
Jestem laikiem w temacie i do tej pory korzystałem z cyfrówki jednak chce podnieść poprzeczkę i tu moją uwagę przyciągnął sprzęt Nikona.
Chciałbym stworzyć małe amatorskie studio jednak pierwszym krokiem jak wiemy jest zakup aparatu i tutaj liczę na pomoc, gdyż czytając specyfikację danego modelu można zwariować nie mówię już o obiektywach, świetle etc. Mam również cudowną córeczkę, która jest wdzięcznym materiałem do pstrykania fotek, często chodzimy w plener i uwielbiam robić zdjęcia w ruchu jednak cyfrówką wychodzą różnie.
Jaki sprzęt polecacie na początek, gdyż jedni twierdzą, że lepiej kupić dobre body natomiast inni, że ważniejszy jest obiektyw.
Kwota, którą chciałbym wydać na samo body plus obiektyw to od 2000zł do 3500zł natomiast sukcesywnie będę ten zestaw rozbudowywał. Wiem, że to mało pieniędzy no ale cóż to dopiero początki przygody więc nie chce by sprzęt przerastał moje możliwości tak bardzo, ze nie wykorzystam ich do końca swych dni;)
Czekam na ciekawe propozycje i z góry dziękuję za zainteresowanie tematem

MstrG
16-04-2015, 21:35
Witam serdecznie,
to mój pierwszy post na forum więc jeśli stali użytkownicy stwierdzicie, iż robię coś źle to proszę o wyrozumiałość i brak złośliwych uwag, gdyż pomoże nam to w prowadzeniu merytorycznej dyskusji;)