PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki nikon do filmowania wesel?

Wavehunter
04-04-2015, 17:52
Cześć, jestem początkującym nikoniarzem i zamierzam kupić coś do kręcenia imprez okolicznościowych, teledysków itd. Widziałem gdzieś na necie slogan D5200 najlepiej filmujący Nikon. Teraz mam 3 pytania. Po pierwsze, ile prawdy jest w tym sloganie? Po drugie, czy lepiej kupić D5200 z mikrofonem stereo, czy D5100, który jest dużo tańszy i za różnice kupić mikrofon zewnętrzny. Po trzecie, może doradzicie coś innego, niż wyżej wspomniane aparaty. Dodam, że na Body mam przeznaczone max 2000 a na obiektyw drugie tyle. Z góry dzięki za porady :)

_DsP_
04-04-2015, 21:46
Panuje obiegowa opinia, że do filmów lepiej nadają się puszki Canona. A co do 5100 to w filmach zachowuje się raptem poprawnie. Zewnętrzny mikrofon to i tak podstawa. Ten stereo w 5200 też tyłu nie urywa.

tapped from NEX

kux
04-04-2015, 22:39
ja to to całe życie myślałem, że do filmowania to są kamery :mrgreen:

zbyszekD7000
04-04-2015, 22:57
No patrz, nawet nie wiedziałeś że żyłeś w błędzie ;)

Wavehunter
05-04-2015, 19:55
Co byście zatem zaproponowali z używek do 4000 body + obiektyw?

kjakub
05-04-2015, 20:20
Kamerę.

Andrzej1974
05-04-2015, 21:09
Jak filmowanie to faktycznie kamera. ;-)

Wavehunter
05-04-2015, 21:52
A jeśli bym się już uparł na lustrzankę?

dretan
05-04-2015, 22:25
To będziesz uparciuchem ;)

A tak już na poważnie. Jeżeli oczekujesz, że odpalisz D5200, wciśniesz guziczek i polecisz kręcić imprezę, teledysk to muszę Cię rozczarować - to nie zadziała - zwłaszcza na początku ;)

Teraz zapytasz o body, za chwilę będziesz zapewne pytał o obiektyw, później o "stabilizator", dodatki itd. bo bez tego IMO ciężko będzie, a to już robią się powoli poważne wydatki ;)