PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D5200 mam problem z ustawieniami

polakosz
08-03-2015, 16:41
Nikon D5200 , jestem amatorem cały czas się uczę obsługi lustrzanek, z czym mam problem i czego nie rozumiem mianowicie : w trybie P ustawiłem sobie balans bieli bez problemu , iso , kompresje metoda prób i błędów , bkt off, hdr off adl off albo automat nie pamiętam, i co chciałem podładować baterię i skasowały się ustawienia- chyba bo teraz cały aparat waruje- ( w międzyczasie miała aparat moja dziewczyna w łapach ale się nie przyznaje do przestawiania niczego) i mimo że chce zrobić to samo to nie mogę ustawić manualnie balansu bieli tak samo jak ostatnio( sztuczne światło), obczaiłem żeby zrobić to bez lampy ale kolory teraz wychodzą nie naturalnie, następnie za każdym razem raz robi zdjęcia za ciemne raz za jasne nie rozumiem. Najpierw myślałem ze to może punktowy pomiar ekspozycji ale mam ustawiony na chyba zrównoważony. No i tak raz robi z lampa raz nie, raz jak robi z lampa to wychodzi ciemne potem robi bez i to samo ciemne i to najlepsze ze z tego samego miejsca po prostu biorąc łapiąc od nowa ostrość szukam odpowiedzi na necie to same testy mi wychodzą :D jak coś to możecie powrzucać linki obojętne tylko niech mi ktoś pomoże to rozwiązać. A i np robiłem takie numery jak wyłączenie ttl na manual i nic to nie zmieniało.

GonzoG
08-03-2015, 17:06
Jak robi raz jasne raz ciemne , to prawdopodobnir masz włączony bracketing.

Ale najlepszym sposobem jest zresetowanie ustawień do fabrycznych i ponowne ustawienie parametrów.

polakosz
08-03-2015, 17:55