PDA

Zobacz pełną wersję : zdjęcia ślubne - Nikon d90 + nikkor 35mm f/1.8g af-s dx

UfolekCK
07-03-2015, 21:55
Witam!
Mam do was pewne pytanko odnośnie fotografii ślubnej. Zostałem ostatnio poproszony o fotografowanie ceremonii ślubnej + wesela który odbędzie się pod koniec maja (więc mam jeszcze trochę czasu na doszkolenie się lub dokupienie czegoś). Niestety jestem tylko amatorem-hobbystą a poproszono mnie ze względu na bardzo kameralny wymiar "imprezy". Posiadam Nikona D90 + obiektyw nikkor 35mm f/1.8g af-s dx.
I tu moje pytanko: Czy to wystarczy do przyzwoitych zdjęć w kościele (dość jasny obiekt) i na weselu?
Wiem, że napiszecie "to wąski obiektyw do portretów", "że to stałka i jednak trzeba robić z bliska", ale proszę o jakieś porady odnośnie fotografii tym obiektywem lub ewentualnie co dokupić w rozsądnej cenie.

Z góry dziękuję za każdy post w tym temacie;)

joniu85
07-03-2015, 23:27
To ja zacznę :) Po pierwsze to chyba nie za bardzo ten dział do tego typu pytań :D A po drugie do portretów to może masz na myśli za szeroki, bo na pewno nie za wąski. Zależy jeszcze jakie portrety. Ślub i wesele to bardziej reportaż i do tego 35 jest ok. Co do tematu to ja mam D3100 + 35/1,8 + KIT 18-55 i bym się żadnej imprezy tego typu nie podjął. Po pierwsze wymaga naprawdę dużych umiejętności, a i lampa by się chyba też przydała. Pozdrawiam :)

zwireq
08-03-2015, 02:03
Repo zrobisz nawet telefonem :) Młodzi biorąc Cię raczej wiedzą jaki masz warsztat i niech będą świadomi że może być tak a nie ładniej. Ja tym sprzętem takie rzeczy robiłem ale mam dodatkowo jakiś szeroki kąt z kita i......lampę lampę lampę, która zacytuję klasyka "nie w jednej sytuacji dupę uratuje"

joniu85
08-03-2015, 10:08
W poście napisałeś tylko, że masz D90 + 35/1,8, a w stopce nic nie miałeś, wiec nie wiedziałem. A że reportekę można telefonem zrobić to oryginalna hipoteza. Idąc to droga to wszystko inne tez. Tylko w takim wypadku po co nam te wszystkie NIKONY? :D Przeciez wystarczy telefon.