PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa Yongnuo YN-560II



kiwi belzebuba
16-02-2015, 11:59
Witam, jestem amatorem ale entuzjastą [emoji6]
Zamierzam kupić sobie lampę Yongnuo YN-560II do mojego Nikona D5300.
Zwracam się więc z pytaniem czy ów lampa będzie dobrze działała z moim korpusem? Wie ktoś może jaki jest najkrótszy czas migawki z tą lampą dla Nikona D5300?
Z góry dziękuję za pomoc [emoji6]

Wozniak.g
16-02-2015, 12:01
ja mam przy D5000 lampę YN 460 i 1/200 to max

GonzoG
16-02-2015, 12:46
1. Jest cały wątek o tej lampie. Wystarczy tylko zechciec użyć szukajki.
2. Ta lampa działa dobrze i tak samo w każdym aparatem każdego producenta. Czy to Nikon, czy Canon, czy Zenit, czy inne staroście.
3. Czas synchronizacji masz podany w instrukcji aparatu.

r_m
16-02-2015, 13:03
Zamierzam kupić sobie lampę Yongnuo YN-560II do mojego Nikona D5300.


Sądząc po pytaniach, nie widzisz różnicy między lampą manualną i systemową, a prawdopodobnie kierujesz się tym, że w sklepach YN 560 II trafia się z opisem "do Nikona"? ;)
Jeśli tak, poczytaj gdzieś jak się pracuje z lampami manualnymi, bo może Cię czekać trochę problemów i pewne rozczarowanie po zakupie.

kiwi belzebuba
16-02-2015, 13:14
Wiem ze ta lampa jest manualna i nie obsługuje TTL ale sporo czytałem i sądze że troche praktyki wystarczy i małymi krokami ogarnę [emoji6]

GonzoG
16-02-2015, 13:59
Wiem ze ta lampa jest manualna i nie obsługuje TTL ale sporo czytałem i sądze że troche praktyki wystarczy i małymi krokami ogarnę [emoji6]
Używanie jej do statycznych scen - za jakiś czas nabierzesz na tyle wprawy, aby robić zdjęcia za drugim razem.

Używanie w dynamicznych scenach - np. imprezy rodzinne, itp - to są lata praktyki, aby co drugie zdjęcie się do czegoś nadawało.

jamnik
16-02-2015, 14:29
GonzoG,