PDA

Zobacz pełną wersję : D50-nie działający auto focus robi lekko niewyraźne zdjęcia

rozpruwacz
30-01-2015, 19:32
Witam

Oddałem do serwisu mój aparat, bo robił niewyraźne zdjęcia. poza tym lekkie pęknięcie było na obudowie no i raz na jakiś czas zacinała się lampa błyskowa. Po 2 i pól tygodnia wreszcie pojawił się kosztorys w którym to znajduję się:
-wymiana górnej pokrywy, FPC górnej pokrywy, głowicy lampy i okleiny.

Teraz moje pytanie- która z tych części ma związek z źle działającym focusem.
Nie znam się za bardzo ale sprawdzilem części w wykazie części do nikona i na moje oko żadna z nich mi nie pasuję.
Może ktoś z was ma jakieś info na ten temat.

Pozdrawiam Kuba

zgera
30-01-2015, 20:49
Te części są związane z naprawą lampy, do naprawy autofokusa nie zawsze potrzebne są części, może to być czyszczenie, regulacja czujników, luster, tzw. kalibracja.

wasilewk
31-01-2015, 15:24
Witam

Oddałem do serwisu mój aparat, bo robił niewyraźne zdjęcia. poza tym lekkie pęknięcie było na obudowie no i raz na jakiś czas zacinała się lampa błyskowa. Po 2 i pól tygodnia wreszcie pojawił się kosztorys w którym to znajduję się:
-wymiana górnej pokrywy, FPC górnej pokrywy, głowicy lampy i okleiny.

Teraz moje pytanie- która z tych części ma związek z źle działającym focusem.
Nie znam się za bardzo ale sprawdzilem części w wykazie części do nikona i na moje oko żadna z nich mi nie pasuję.
Może ktoś z was ma jakieś info na ten temat.

Pozdrawiam Kuba

Jak w aucie nawali Ci kierunkowskaz ale przy okazji od dawna ciekła miska olejowa, to odpowiedzialny mechanik wymieni też tę miskę.

TOP67
31-01-2015, 15:28
Tak z ciekawości, to na ile to wycenili? Podwoili wartość aparatu?

zgera
31-01-2015, 17:03
Jak w aucie nawali Ci kierunkowskaz ale przy okazji od dawna ciekła miska olejowa, to odpowiedzialny mechanik wymieni też tę miskę.