Zobacz pełną wersję : Nikon d7000 czy warto kupić
DJ crazy
28-01-2015, 09:25
Witam,
Mam mały dylemat chcę kupić pierwszą lustrzankę zastanawiałem się początkowo nad pentaxem k50 lub d5200, aparat ma być wykorzystywany w uniwersalny sposób jakieś krajobrazy, imprezy, sport, jestem osobą początkująca. Mam do wydania na body około 2300.
Pytanie czy d7000 to naprawdę aż taki zły aparat ze względu na problemy z AF i matrycami? Są różne opinie na jego temat, a jest teraz w promocji za 2200z 2 letnią gwarancją. Warto kupować ten model czy lepiej sobie odpuścić?
Dużo się mówi o d7100, ale niestety nie stać mnie na niego, ani np. Canona 70D.
nikoniarz
28-01-2015, 09:31
Odnośnie D7000 zdania są podzielone- jedni polecają, inni nie. Także niczego nowego się nie dowiesz. Wybór należy tylko do Ciebie.
DJ crazy
28-01-2015, 09:34
Tak myślałem. Dzięki. Tematy przeczytałem z forum, ale są stare wpisy wszędzie, dlatego temat założyłem nowy.
Ja nie mam zadnych problemow ani z matryca, ani z AF, ani inny hokuspokus nie dopadl mojego D7k...
pozdro
Tak ja Kolega wyżej napisał zdania na temat D7000 są podzielone, problem z matrycą polegał na chlapaniu olejem ale matrycę można wyczyścić choć czyszczenie z oleju nie jest łatwe.
Osobiście rozmawiałem z kilkoma posiadaczami D7000 i twierdzili że nie mają problemów z AF, ja również byłem napalony na ten model i pewnie bym go kupił ale śledziłem wątek o D7000 i po tej lekturze zrezygnowałem z zakupu.
DJ crazy
28-01-2015, 09:45
Zgera, a możesz napisać co kupiłeś? Pewnie masz w stopce, ale w taptalk nie wyświetla.
Nyny1 kiedy kupowałeś?
Zgera, a możesz napisać co kupiłeś? Pewnie masz w stopce, ale w taptalk nie wyświetla.
Nyny1 kiedy kupowałeś?
Chciałem zmienić D90 na D7000, obecnie mam D90, D5100 i D3100.
DJ crazy, co masz obecnie i dlaczego chcesz zmienić na lustrzankę? Ile pieniędzy przeznaczasz na obiektywy?
DJ crazy
28-01-2015, 09:58