Zobacz pełną wersję : Lampa z TTL + zdalne błyskanie
Witam!
Zwykłem pytać o rzeczy mielone na forum tyle razy, lecz przeczytałem za dużo i sam nie wiem co myśleć.
Poszukuję:
Lampę z TTL z możliwością zdalnego błyskania w trybie manualnym - około 300 zł (nowa lub używka) + ewentualny wyzwalacz radiowy(?)
Nie jestem wymagający, będę fotografował sceny rodzinne, ewentualnie dzieci w przedszkolu. Zdalne błyskanie do domowych eksperymentów. Używam Nikona D90. Myślałem nad czymś od Yongnuo.
Czy mogę liczyć na Waszą pomoc?
Pozdrawiam,
Kuba
Chyba postawię na YN560 III i manualną zabawę. Jest jakaś różnica między mocowaniem Canon/Nikon?
Przy manualnych lampach YN nie ma żandej - pasują do niemal wszystkiego poza oczywiście Sony...
Pamiętaj, że potrzebujesz też wyzwalacz założony na aparat - RF-603 II i te już są dedykowane, czyli musisz kupić do Nikona (RF-603N II).
Przy manualnych lampach YN nie ma żandej - pasują do niemal wszystkiego poza oczywiście Sony...
Pamiętaj, że potrzebujesz też wyzwalacz założony na aparat - RF-603 II i te już są dedykowane, czyli musisz kupić do Nikona (RF-603N II).
Dzięki, wszystko rozumiem :D Czy będzie to najlepsze rozwiązanie do niedzielnego pstrykania i zdalnego doświetlania? (YN560III + RF-603)?
Dzięki, wszystko rozumiem :D Czy będzie to najlepsze rozwiązanie do niedzielnego pstrykania i zdalnego doświetlania? (YN560III + RF-603)?
W tym budżecie zdecydowanie tak :mrgreen:
Sam używam trzech YN 560-II wyzwalanych RF 603N, a naprawdę sporo błyskam i to nie tylko w ramach "niedzielnego pstrykania" ;)
W tym budżecie zdecydowanie tak :mrgreen:
Sam używam trzech YN 560-II wyzwalanych RF 603N, a naprawdę sporo błyskam i to nie tylko w ramach "niedzielnego pstrykania" ;)
Dzięki wielkie, tak chyba zrobię! Powiesz mi czy warto dopłacać do III wersji 560-tki?