PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia okularów/oprawek

kuba_kubi
18-12-2014, 14:26
Witam,

Jako że jestem tu nowy jak również nowy w fotografii to chciałbym uzyskać porady/wskazówek odnośnie zdjęć które chciałbym zrobić. Jestem fotografem amatorem i od czasu do czasu zrobię jakieś zdjęcia do domowego albumu ale zostałem poproszony o zrobienie kilku zdjęć oprawką/okularą i tu właśnie zaczyna się problem ponieważ jeszcze nigdy nie robiłem nic na zawołanie ... Z tego co czytałem to przydał by mi się zestaw bezcieniowy by zrobić jakieś zadowalające fotki? Choć najbardziej interesuję mnie jak zrobić białe, równe tło? Czy biały bristol wystarczy czy uzyć czegoś innego? Bardzo proszę o poradę bo napewno ktoś z forumowiczy już miał doczynienia z takim tematem :)

Jarkod
18-12-2014, 16:02
[...] zostałem poproszony o zrobienie kilku zdjęć oprawką/okularą [...]

Obawiam się, że trafiłeś na niewłaściwe forum. Sądzę, że znacząca większość z nas, jeśli nie wszyscy, wykonuje zdjęcia takim czy innym aparatem fotograficznym. Oprawką (okularą) raczej nikt tutaj się nie posługuje. Co nie znaczy, że się nie da. A co to za urządzenia?

kuba_kubi
18-12-2014, 17:23
Dziękuję za odpowiedź ale obawiam się że źle mnie zrozumiałeś :) chodzi mi o zdjęcią okularów/oprawek korygujących/przeciwsłonecznych

ecml
18-12-2014, 17:33
Znajdź proszę w internecie zdjęcia podobne do tych, które Cię interesują. Spróbuj wywnioskować, co Ci będzie potrzebne, jak fotografować. Jeżeli się zatniesz, pytaj na forum, ale o konkrety.

kuba_kubi
18-12-2014, 17:44
No to proszę dwa konkretne pytania :)
1. Białe tło - ja je najlepiej osiągnać? biały bristol czy może jakieś inne nie konieczne profesjonalne wyposażenie może się tu przydać?
2. Światło chyba najlepiej ustawić max z góry jak się da by pozbyć się odblasków i cieni? czy konieczne jest posiadanie jak pisałem "namiotu" czyli chyba zestawu bezcieniowego do takich zdjęć?

adriansocho
18-12-2014, 17:46