PDA

Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Koniec trasy

Hird
05-12-2014, 00:47
Pętla autobusowa, obrzeża miasta.

https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2014/12/15762471817_32eccde7b0_c-1.jpg
źródło (https://flic.kr/p/q1SMHt)A13 (https://flic.kr/p/q1SMHt) by Stoodal (https://www.flickr.com/people/127149518@N07/), on Flickr

rewddd
05-12-2014, 00:58
Albo ja czegoś nie rozumiem albo masz bardzo słaby wzrok ;)

zbyszekD7000
05-12-2014, 01:08
Ciekawe co Ty tak naprawdę chciałeś przedstawić ;)

Hird
05-12-2014, 01:36
Jestem studentem i przemieszczam się z reguły komunikacją miejską i znalazłem się w tym o to miejscu i chciałem uwiecznić piękno jesieni i to uczyniłem. Nie miałem ze sobą statywu, a i tak mam zepsuty gwint, do aparatu nie mam możliwości podpięcia wężyka, zdjęcie robione jest przy 1/15 i f5.6 i filmie 200 więc i tak jest mało poruszone.
Jeśli zdjęcie nie pochodzi z cyfry, nie jest mega wyostrzone, a woda nie jest wymemłana długim czasem to nie ma sensu go prezentować.

Greg77
05-12-2014, 02:51
Jeśli zdjęcie nie pochodzi z cyfry, nie jest mega wyostrzone, a woda nie jest wymemłana długim czasem to nie ma sensu go prezentować.

Co to za argumenty?
Zdjecie ktore nam pokazales to klasyczny "kosz"...

Duder
05-12-2014, 03:12
Prowokatorom mówimy - Nie!

6868
05-12-2014, 09:10
Prowokatorom mówimy - Nie!

A może to przyszły artysta?

MC_
05-12-2014, 09:17
Chyba "ahtysta"...

Zgadzam się z kolegami - kosz. Jeżeli tamto miejsce jest piękne jesienią, to zdjęcie zdecydowanie tego nie pokazuje.

maniekk
05-12-2014, 09:33
Mi się podoba, patrząc na to zdjęcie czuję się jakbym kompletnie pijany został obudzony przez kierowce autobusu na końcu trasy.
Lecz tytuł powinien brzmieć: "Gdzie ja k#wa jestem??!"
Nigdy nie doświadczyłem, ale tak to musi wyglądać :)

rul3z
05-12-2014, 09:35
Jemu się wydaję, że to jest śmieszne, albo kolega jest z tych "jestę artystą"

Kulten
05-12-2014, 12:33
Wg mojej oceny zdjęcie tak samo dobre/złe jak inne chwalone u innego użytkownika tego forum.