PDA

Zobacz pełną wersję : Domowe mini-studio

oliwiadro
23-11-2014, 18:23
Mam jeden "wolny" pokój w domu, chciałabym zrobić tam mini studio. Niestety są tam skosy i sufit jest dość nisko.. Czy w ogóle jest sens? Ten sufit będzie aż tak przeszkadzał? "Studio" będzie do domowego użytku, do fotografii zwierząt (psy, koty) i dzieci.
Mam kilka pytań, łatwiej będzie mi to poukładać w punktach;
1. Jakie tło lepsze: kartonowe czy polipropylenowe?
2. Czy ten zestaw byłby odpowiedni: http://fripers.pl/product_info.php/info/p3741_Domowe-studio-Mini-Atelier---tlo-kartonowe-1-35x5-5m-FreePower.html?
3. Jakie oświetlenie? Na razie chcę spróbować ze stałym bo nie mam żadnego doświadczenia. Która z tych żarówek będzie odpowiednia? http://fripers.pl/index.php/cat/c17_Oswietlenie-Ciagle.html
4. Co kupić na początek, softbox czy parasolkę? A może to i to?
5. Jaką kupić blendę?
6. Co jeszcze potrzebuję do takiego studia?

7. Znalazłam taki zestaw: http://fripers.pl/product_info.php/info/p345_Zarowka-swiatlo-ciagle-85W--400W--5500K-FreePower.html - wystarczy na początek?

r_m
23-11-2014, 19:30
1. Jakie tło lepsze: kartonowe czy polipropylenowe?
Kartonowe, ale zwierzakom nie powiesz, żeby go nie zniszczyły

2. Czy ten zestaw byłby odpowiedni: http://fripers.pl/product_info.php/info/p3741_Domowe-studio-Mini-Atelier---tlo-kartonowe-1-35x5-5m-FreePower.html?
Jak masz na tyle duże pomieszczenie, że da się rozwinąć tło w pewnej odległości od ściany, to od biedy tak

3. Jakie oświetlenie? Na razie chcę spróbować ze stałym bo nie mam żadnego doświadczenia. Która z tych żarówek będzie odpowiednia? http://fripers.pl/index.php/cat/c17_Oswietlenie-Ciagle.html
Taka, która zapewni wystarczająco krótki czas naświetlania, aby machający ogon nie był rozmazany ;)