PDA

Zobacz pełną wersję : Photoolex FL04

Przemek-83
16-11-2014, 21:49
http:// sandisk-store.pl/pl/photoolex-lampa-blyskowa-fl04-nikon.htmlCo sądzicie o tej lampie?
Może jest mniej problematyczna niż yn565ex
Owszem to kolejny chinol ale to nowy produkt może warto zaryzykować?

GonzoG
17-11-2014, 03:32
To jakieś Meike, albo Oloong/Voeloon.

Ryzykować można, to nie miej później do nikogo pretensji.

Przemek-83
17-11-2014, 17:32
Zamówiłem :p
Przyjedzie to się zobaczy co to jest warte
Zawsze można oddać w ciągu 10 dni :p

Przemek-83
22-11-2014, 10:49
Lampa dotarła wczoraj do paczkomatu.
Działa TTL jak i auto zoom palnika.
Sposób wyświetlania informacji jak i menu jest praktycznie idendytczne jak YN. Pózniej może nagram film jak współpracuje z body.

Przemek-83
22-11-2014, 17:50
m.youtube.com/watch?v=MYXhArGcQ_k

Puki co nie umiem ustawić prawidłowo trybu Slave bo nie czytałem instrukcji :p

guciu69
23-11-2014, 21:34
Zacznę,że jestem laikiem jeśli chodzi o fotografię a już w ogóle jeśli chodzi o lampy. Jestem zainteresowany kupnem sobie takiej lampy, ponieważ moim zdaniem ma dobrą cenę i dużo funkcji. Ale muszę zapytać jak jest z mocą lampy, dobrze oświetla? Czy pracę zoomu tak samo słychać w każdej innej lampie jak w tej? Dobrze jest wykonana?

Przemek-83
23-11-2014, 22:54
Nie wiem czy tak samo w każdej ale miałem też YN-565EX i było tak samo słychać. Z resztą to bardzo podobna lampa pod każdym względem.
Kupiłem to bo przeraża mnie ilość wadliwych sztuk YN.To prosta tania lampa i jej ilość funkcji jak i jakość jest adekwatna do ceny. Mnie dziwi np. że jak na takiego strupa tak szybko się ładuje nawet z pełnej mocy.

GonzoG
23-11-2014, 23:38
Po tym filmiku widzę, że ze zdjęć w ciemnościach będą absolutne nici... tym wspomaganiem AF wiele się nie zdziała.

guciu69
24-11-2014, 11:13
Po tym filmiku widzę, że ze zdjęć w ciemnościach będą absolutne nici... tym wspomaganiem AF wiele się nie zdziała.

Dlaczego tak sądzisz?

Przemek-83
24-11-2014, 11:48