Zobacz pełną wersję : Photoshop CC problem z kolorami
Witam. Jestem początkującym użytkownikiem Photoshopa i mam taki problem. Gdy eksportuje plik z lightrooma do photoshopa i w nim dokonuje małej korekty a później zapisuje jako JPEG to tracę kolor. Wygląda to tak jak by nasycenie/kolory uciekły.
Od czego to jest lub co źle ja wykonuje?
Jak eksportujesz do PS'a ?? z jaką przestrzenią barwną ??
A jak zapisujesz ??
Czy masz odpowiednio ustawione zarządzanie kolorami w PS ??
mbodniak
08-10-2014, 09:39
No i w czym te zdjęcia później przeglądasz, bo może to być kwestia poprawiania zdjęcia przez komputer. Jak przeglądam w systemowej przeglądarce obrazów to jest ok, ale jak już odpalę pokaz slajdów to wszystkie płowieją i wyciągane są cienie.
W LR ustawione mam Format PSD ProPhoto RGB i 16 bitów rozdzielczość 300. Edit in wybieram PH i Edit with Copy witch....
W PH jest ustawione domyślnie sRGB.... Jak już skończę to zapisuję dajny plik jako JPEG.
Nie wiem GonzoG czy taka odpowiedź cię satysfakcjonuje, dopiero co zaczynam przygodę z edycją w Photoshopie.
Jeżeli otwieram dane zdjęcie po zapisaniu przed powiększeniem na cały ekran jest ok, kolory nie wariują gdy dam na cały zdjęcie nabiera szarości.
Borat1979
08-10-2014, 22:45
W LR ustawione mam Format PSD ProPhoto RGB i 16 bitów rozdzielczość 300.
Po kiego grzyba to ProPhoto? Ustaw we wszystkich tą sama przestrzeń barwną.
Edit in wybieram PH i Edit with Copy witch....
Jak już piszesz skrótami to poprawnie: PS (od PhotoShop) a nie PH :)