PDA

Zobacz pełną wersję : Photoshop CC problem z kolorami

jozephe
07-10-2014, 23:27
Witam. Jestem początkującym użytkownikiem Photoshopa i mam taki problem. Gdy eksportuje plik z lightrooma do photoshopa i w nim dokonuje małej korekty a później zapisuje jako JPEG to tracę kolor. Wygląda to tak jak by nasycenie/kolory uciekły.
Od czego to jest lub co źle ja wykonuje?

GonzoG
08-10-2014, 01:32
Jak eksportujesz do PS'a ?? z jaką przestrzenią barwną ??
A jak zapisujesz ??

Czy masz odpowiednio ustawione zarządzanie kolorami w PS ??

mbodniak
08-10-2014, 09:39
No i w czym te zdjęcia później przeglądasz, bo może to być kwestia poprawiania zdjęcia przez komputer. Jak przeglądam w systemowej przeglądarce obrazów to jest ok, ale jak już odpalę pokaz slajdów to wszystkie płowieją i wyciągane są cienie.

jozephe
08-10-2014, 21:49
W LR ustawione mam Format PSD ProPhoto RGB i 16 bitów rozdzielczość 300. Edit in wybieram PH i Edit with Copy witch....
W PH jest ustawione domyślnie sRGB.... Jak już skończę to zapisuję dajny plik jako JPEG.
Nie wiem GonzoG czy taka odpowiedź cię satysfakcjonuje, dopiero co zaczynam przygodę z edycją w Photoshopie.

Jeżeli otwieram dane zdjęcie po zapisaniu przed powiększeniem na cały ekran jest ok, kolory nie wariują gdy dam na cały zdjęcie nabiera szarości.

Borat1979
08-10-2014, 22:45
W LR ustawione mam Format PSD ProPhoto RGB i 16 bitów rozdzielczość 300.
Po kiego grzyba to ProPhoto? Ustaw we wszystkich tą sama przestrzeń barwną.

Edit in wybieram PH i Edit with Copy witch....
Jak już piszesz skrótami to poprawnie: PS (od PhotoShop) a nie PH :)

Tom01
09-10-2014, 13:05