PDA

Zobacz pełną wersję : Wybory-Zdjęcia wyborcze

nexar
26-09-2014, 16:09
Poproszono mnie o zrobienie zdjęć wyborczych na zbliżające się wybory. Wstępnie jestem już umówiony na sesje plenerową. Mam w związku z tym pytanie. W jaki najlepiej sposób zrobić takie zdjęcia. Dysponuję Nikonem D300s plus obiektywami 50mm 1.8 i Tamronem 90mm i 28-75. Pozdrawiam. Zygmunt

GonzoG
26-09-2014, 16:45
Kolejny temat z cyklu - zabrałem się za robotę, o której nie mam zielonego pojęcia...

freefly
26-09-2014, 17:08
Kolejny temat z cyklu - zabrałem się za robotę, o której nie mam zielonego pojęcia...

Też będę złośliwy. Jacy kandydaci, taki fotograf.;)

nexar
26-09-2014, 17:14
Nie jestem laikiem w dziedzinie fotografii i od długiego już czasu wykonuje zdjęcia portretowe i inne. Wiem o co w temacie chodzi. Interesuje mnie to czy w takim konkretnym przypadku zdjęć wyborczych istnieją jakieś dodatkowe zasady których powinienem się trzymać. Wiem jedno. Zdjęcia muszą być kontrastowe ze względu na ich późniejszą obróbkę. Ja sobie z tym tematem poradzę, ale chciałem sięgnąć jeszcze po jakąś dodatkową radę. Nie będę tu robił wykładu na temat tego co wiem a czego nie wiem, bo nie o to chodzi. Lepiej zapytać pięć razy niż raz się martwić. To zasada której się trzymam. Pozdrawiam.

Misher
26-09-2014, 17:23
Sorry ale gdybyś wiedział to byś się nie pytał.

Czego konkretnie oczekujesz? Czym zrobić fotografie? Jakimi obiektywami, jakie swiatlo?

Rób czym chcesz. Znam osobiście fotografa który panią prezydentowa fotografował 28 mm i to z góry bo go wkurzala i nie lubił jej więc zrobił z niej ufo (poszło to potem do gazety :D)

jamnik
26-09-2014, 21:36