Zobacz pełną wersję : chomikuj.pl jako chmura do backupu
czy to dobry pomysł? teoretycznie nieograniczona pojemność, szybko to chodzi itp. Oczywiscie z hasłem i bez udostępniania.
Mam chmure na mega, ale ogranicznie do 50GB...i trzeba paru kont.
Nie znam się na chomikach, natomiast ja sobie wykupiłem serwer dedykowany w OVH i tam mi się syncują moje rawy. Działa to całkiem fajnie, używam ze 2 lata.
ja używam copy.com, uzbierałem tam prawie 200 giga , na starcie masz jak dobrze pamiętam 15 z moim linkiem dodatkowe 5 gb, używam na komputerze a także na androidzie polecam i daje swój link (https://copy.com?r=vyXF6L) jak się zarejestrujesz z niego i Ty i ja otrzymamy dodatkowe miejsce
RobertMiernik
15-09-2014, 10:19
200 Giga, to mocno marnie, 20 Terra to byłaby pojemność po którą się warto schylić...
Chomika nie polecam jako miejsce do głównego backupu, pamiętaj że nie podpisujesz z nimi żadnej rozsądnej umowy, nikt nie obiecuje dbać o Twoje pliki, któregoś dnia wszystko pójdzie w kosmos i nikt nawet przez chwilę nie pomyśli o odtwarzaniu czegokolwiek nawet jeśli mają jakieś backupy...
To możliwa do rozważenia opcja tylko jeśli to Xty backup i służy tylko jako zabezpieczenie przed kataklizmami jak pożar domu i serwerowni jednego dnia...
Polecam "standardowe" rozwiązanie, to które zaproponował Adrian, też używam od dłuższego czasu serwera do hostingu. Oczywiście nie potrzebujesz do tego serwera dedykowanego - bo duża część hostingów ma nieograniczoną ilość miejsca na dane. Tworzysz konto FTP i jedziesz każdym programem do backupu.
Gdzie dają miejsce bez limitu?
RobertMiernik
15-09-2014, 12:18
Gdzie dają miejsce bez limitu?
Wszędzie...
Ja korzystam z home.pl
piotr_82
15-09-2014, 20:18
Wszędzie...
Ja korzystam z home.pl
Nie wiedziałem, że oferują coś takiego. Propozycja warta rozważenia: https://home.pl/hosting#profesjonalny
Przy tej ofercie Dropbox, którego używam (póki co w wersji free) jest zupełnie nieopłacalny.
RobertMiernik
16-09-2014, 08:32
Dokładnie...