Zobacz pełną wersję : Jaki obiektyw? Portret i blog modowy
mikanola
08-09-2014, 20:37
Witam, szukam obiektywu do Nikona D3100, prowadzę bloga modowego i chciałabym poprawić jakość zdjęć, kupiłam tele Tamron 70-300 ale zdjęcia są ciemne, zależy mi na jasnym teleobiektywie. Planuje też zakupić lampę błyskową do zdjęć w pomieszczeniach. Zanim kupiłam Tamrona czytałam na forach dużo i wszyscy go chwalili, a że jestem amatorką kupiłam, niestety zdjęcia nie spełniają moich oczekiwań. Chciałabym zdjęcia jasne, bez konieczności obróbki komputerowej. Polecicie coś?
cz4rnuch
08-09-2014, 20:41
Jeśli zdjęcia są za ciemne to znaczy że źle je naświetliłaś. Nie używasz przypadkiem trybu M (jak manualny)?
mikanola
08-09-2014, 20:48
Jeśli zdjęcia są za ciemne to znaczy że źle je naświetliłaś. Nie używasz przypadkiem trybu M (jak manualny)?
Tak, ogólnie mój chłopak robi mi zdjęcia i on ustawia wszystkie parametry, czasami zdjęcia wychodzą ładnie czasami nie zależy czy uda mu się wszystko ładnie ustawić. A bardzo bym chciała, aby moje zdjęcia już nie potrzebowały dodatkowej obróbki.
Tak, ogólnie mój chłopak robi mi zdjęcia i on ustawia wszystkie parametry, czasami zdjęcia wychodzą ładnie czasami nie zależy czy uda mu się wszystko ładnie ustawić. A bardzo bym chciała, aby moje zdjęcia już nie potrzebowały dodatkowej obróbki.
A co on tam tak ustawia? :)
Na jakim trybie/programie robicie zdjęcia?
Korzystacie z różnego pomiaru światła w zależności od sytuacji? Wprowadzacie korektę ekspozycji?
mikanola
08-09-2014, 20:49
http://lifeislikeadress.com/
tu jest moj blog nie wiem, czemu nie pokazało pierwszego zdjęcia a drugie to pomyłka, przepraszam
mikanola
08-09-2014, 20:50
A co on tam tak ustawia? :)
Na jakim trybie/programie robicie zdjęcia?
na manualnym, tryb A
sama bym się za to wzięła, ale sama sobie zdjęć robić nie będę
Jak chcesz mieć zdjęcia nadające się na wstawienie na bloga modowego, to bez obróbki się raczej nie obędzie.
na manualnym, tryb A