PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc ze zdjęciemi

annnis
21-08-2014, 13:23
Witam wszystkich :)

Piszę w sprawie zdjęć muszę powiększyć zdjęcia lecz przy powiększaniu zdjęcie mi się rozmazuje i nie wiem jak je powiększyć aby to co mnie na zdjęciu interesuje było choćby troszkę wyraźniejsze.
Używam programu Adobe Photoshop ale niestety jestem chyba zbyt zielona i funkcja "wielkość zdjęcia czy coś w tym stylu" nic mi nie daje zdjęcie robi się rozmazane :( proszę o pomoc jak można powiększyć całe zdjęcie bądź ten fragment aby był wyraźniejszy, może inny program byłby lepszy a może ten jest ok tylko ja coś źle robię :(

Czekam na propozycję i pozdrawiam Annnis

shaolin
21-08-2014, 13:26
Zglos sie do CSI:NY! :mrgreen:

A tak na powaznie - najlepszy soft do powiekszen to (wg mnie :twisted:) to Perfect Resize 8 (stare Genuine Fractals). Niestety platny, ale jak Cie stac na fotoszopa to i na to Cie bedzie stac.

Pytanie po co chcesz powiekszac?

annnis
21-08-2014, 13:35
po co mi powiększyć ponieważ muszę się upewnić w pewnej sprawię ( bardzo osobistej ) i dlatego denerwuje się że nie umiem sobie dać radę z głupim powiększeniem zdjęcia :( a zdjęcie na monitorze + lupa to pomysł który nie wypalił :P dlatego szukam dobrej rady jak może powiększyć zdjęcia bez utraty jakości bądź przynajmniej cześć zdjęcia która mnie interesuje będzie nie rozmazana.

pozdrawiam annis

pytajaca
21-08-2014, 13:44
A moze jakos zdjecia, ilosc pixeli jest za mala, zeby powiekszyc tak, zeby wciaz bylo widac np. czyjas twarz..

Jarecky83
21-08-2014, 13:51
po co mi powiększyć ponieważ muszę się upewnić w pewnej sprawię ( bardzo osobistej ) i dlatego denerwuje się że nie umiem sobie dać radę z głupim powiększeniem zdjęcia :( a zdjęcie na monitorze + lupa to pomysł który nie wypalił :P dlatego szukam dobrej rady jak może powiększyć zdjęcia bez utraty jakości bądź przynajmniej cześć zdjęcia która mnie interesuje będzie nie rozmazana.

pozdrawiam annis