Zobacz pełną wersję : N14-24 2.8 pod D7000
Witam Forumowiczów,
Zanim zjadą mnie starzy wyjadacze na forum , oświadczam , że forum przejrzałem i nie znalazłem informacji mnie interesujących albo nieumiejętnie szukałem z racji tego, że jestem nowicjuszem na tym forum .
Posiadam D7000 z N18-105 + N50 1.4 które zamierzam sprzedać (może ktoś chce kupić? )i przejść na pełną klatkę, myślałem o D800/D800E ale są „discontinued” , D810 poza zasięgiem finansowym , więc pozostaje D610 i do tego na początek N24-70 2.8 Jestem zupełnym amatorem który wciąż się uczy i ma tylko rok stażu w przygodzie z fotografią i taki zakres ogniskowych jak najbardziej by mi na początek pasował.
Na sprzedaż D7000 mam tylko 2 tygodnie, pomiędzy 12 a końcem sierpnia (za dużo wyjaśniania dlaczego tak)
1 września lecę na Teneryfę i tam chciałbym użyć nowego sprzętu. Przechodząc do sedna sprawy...... gdybym sprzedał D7000 to stać by mnie było na D610 + N24-70 ale jeśli nie to myślałem o kupnie N14-24 które i tak później bym kupił i podpiąć go do DX. Naczytałem się sporo i wiem, że N14-24 jest rewelacyjnym szkłem i wszyscy go chwalą ale pod FX a jak zachowuje się z D7000?
Szukam opinii użytkowników którzy podpinali ten obiektyw pod D7000, nie ludzi którzy gdzieś tam czytali albo od kogoś słyszeli . Chciałbym znać opinie z pierwszej ręki, ludzi którzy używali dokładnie takie zestawienie a może nawet jakieś sample o ile to możliwe
Pozdrawiam
Szukam opinii użytkowników którzy podpinali ten obiektyw pod D7000
W zasadzie chyba może być opinia użytkownika mającego to szkło podpięte pod każdą matrycę DX? Używam na D300s i moja opinia jest taka.
Jeśli ma być do repo i z domyślnym przeznaczeniem pod FF, to OK. Szkło jest ostre, pięknie skorygowane, szybkie, kontrastowe. Jest troszkę problemów przy pracy pod światło i obawa o przednią soczewkę.
W innym wypadku (domyślnie pod DX) to lekkie przeinwestowanie środków ;)