Zobacz pełną wersję : Aparat do 2tys. pln
Mam 2tys pln i chcialbyl kupic tzw."lustrzanke cyfrowa" jesli moge tak napisac ;)
Jestem amatorem ale z ambicjami ;)
Prosze o porade jakie modele warte sa zakupu w tej cenie.
Dziekuje za pomoc.
Mam 2tys pln i chcialbyl kupic tzw."lustrzanke cyfrowa" jesli moge tak napisac ;)
Dziekuje za pomoc.
jesli nie musialby byc to aparat nowy, to radzilbym poszukac d70 z obiektywem/-mi dx 18-70 i 70-300g, mysle ze na dobry poczatek i nie tylko w zupelnosci to wystarczy. takie body d70 ze srednim przebiegiem (wg mnie do 20 k zdjec) w dobrym stanie to chyba najsensowniejsza oferta.
a co byscie powiedzieli na d50 +sigma 18-50 = karta 1gb i torba za 1999??
cyrusvirus
27-04-2007, 11:41
Za 1800 da rade kupić Olka E500 + 14-45
Chyba lepiej nie pchać się w OLKA (4:3).
Al Bundy
27-04-2007, 12:04
Kup najtańszą puchę i najdroższe szkło na jakie Cię stać - puchę zmienisz tak czy siak za parę miesięcy - szkło zostanie...
Ja D70 z sigmą 24-70 2.8 sprzedałem za 1800, więc okazje sie zdarzają.
A takim zestawem wykonasz 90% zdjęć jakie jesteś w stanie zaplanować.
moim zdaniem powinien to byc d70s z n18-70. bardzo wydajny zestaw. a polecalbym d70s ze wzgledu na przebieg. mimo wszystko d70 z 20k zdjec wydaje mi sie troche nieprawdopodobna sytuacja.
tak czy siak jak mowili moi przedmowcy inwestycja w dobre szklo zawsze sie oplaca:)
pozdrawiam
mimo wszystko d70 z 20k zdjec wydaje mi sie troche nieprawdopodobna sytuacja.
pozdrawiam
ale to wg ciebie za duzo, czy za malo dla tej puszki?
Al Bundy
27-04-2007, 12:57
moim zdaniem powinien to byc d70s z n18-70. bardzo wydajny zestaw. a polecalbym d70s ze wzgledu na przebieg. mimo wszystko d70 z 20k zdjec wydaje mi sie troche nieprawdopodobna sytuacja.
tak czy siak jak mowili moi przedmowcy inwestycja w dobre szklo zawsze sie oplaca:)
pozdrawiam