PDA

Zobacz pełną wersję : Który Obiektyw pomóżcie wybrać proszę

WhiteCraft
27-06-2014, 02:01
Nikkor 18-300 mm F3.5-6.3G AF-S DX ED VR nikon czy Nikkor 18-300 mm F3.5-5.6 G AF-S DX ED VR II nikon

Pod spodem opis obu proszę doradzić jestem nowym użytkownikiem Nikon D7100 (jestem zielony)
Proszę o wypisanie czym kierujecie się w wyborach i z jakiego powodu z góry dziękuję

Nikkor 18-300 mm F3.5-6.3G AF-S DX ED VR nikon

Obiektyw Nikon DX – AF-S DX NIKKOR 18–300mm f/3,5–6,3G ED VR
Nowy model charakteryzuje się szerokim zakresem ogniskowych, zaawansowanym układem optycznym oraz lekką, kompaktową konstrukcją, zapewniającymi doskonałej jakości obraz oraz pełną wygodę pracy w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych.

„AF-S DX NIKKOR 18–300mm f/3,5–6,3G ED VR to propozycja dla aktywnych fotoamatorów. Zaawansowana konstrukcja optyczna i mechaniczna, opracowane z myślą o maksymalnej elastyczności i poręczności, umożliwiły zastosowanie kompaktowej obudowy bez uszczerbku na jakości zdjęć.
Zmniejszenie otworu przysłony do f/6,3 przy maksymalnej ogniskowej pozwoliło inżynierom firmy Nikon na znaczną redukcję wymiarów w porównaniu z obiektywem AF-S DX NIKKOR 18–300mm f/3,5–5,6G ED VR. Jako jego mniejszy i lżejszy następca, nowy model zaspokaja zapotrzebowanie na uniwersalny, niedrogi obiektyw o dużym zakresie ogniskowych, stanowiąc doskonałe uzupełnienie oferty obiektywów zmiennoogniskowych firmy Nikon formatu DX” – mówi Zurab Kiknadze, kierownik produktu w dziale obiektywów, akcesoriów i oprogramowania firmy Nikon Europe.

Dzięki szerokiemu zakresowi ogniskowych (odpowiednik zakresu 27–450 mm w fotografii małoobrazkowej) oraz 16,7-krotnemu zoomowi, obiektyw AF-S DX NIKKOR 18–300mm f/3,5–6,3G ED VR, doskonale sprawdza się w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych, zarówno w przypadku fotografii portretowej, krajobrazowej, jak i zdjęć sportowych czy przyrodniczych.