Zobacz pełną wersję : [ Glamour/Beauty ] Sandra "militarnie"
kurczeblade
29-05-2014, 15:56
1
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.lukaszsztybe.pl/wp-content/uploads/2014/05/popraw.jpg)
2
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2014/05/DSC_2699-2.jpg
źródło (http://www.lukaszsztybe.pl/wp-content/uploads/2014/05/DSC_2699.jpg)
Nie wiem, nie znam się i jest to wyłącznie moje prywatne odczucie: zamysł fantastyczny, buzia modelki masakryczna.
Piękne zdjęcia, piękna modelka. @amirez co chcesz od jej twarzy?
zmasakrowałeś twarz. Wyglada jakby plasitkowa maske założyla łacznie z makijażem
gregzorba
30-05-2014, 11:40
no nie pasuje mi tutaj ten perfekcjonizm na twarzy modelki.
Poza tym Super.
Andrzej1974
30-05-2014, 12:23
Twarz faktycznie zmasakrowana obróbką i zbyt plastikowa. Twarz jak u manekina, sorki.
Generalnie super:) Miło się na to patrzy, fajne kolorki, obróbka itp.
Jednak moim zdaniem:
- winieta na 2 zdjęciu psuje klimat
- dłonie odstają od twarzy kolorystycznie
Trudnoonazwe
30-05-2014, 12:43
Coś czuję, że na wydruku 1m szerokości byłoby zacnie ;) A z wad to przeszkadza mi niedoświetlony dół kadru - zwłaszcza na drugim zdjęciu widać bardzo dużą róźnicę w obróbce, jasności, kolorze dłoni. Taka ciekawa stylizacja moim zdaniem powinna być bardziej podkreślona. Twarz, mimo że urocza, to jeszcze nie wszystko.
kurczeblade
30-05-2014, 13:34
Dzięki za opinie :) Gdyby kogoś to interesowało, to pierwsza fota robiona jest 35mm 1.8G a druga 50mm 1.8G z D600
Coś czuję, że na wydruku 1m szerokości byłoby zacnie ;) A z wad to przeszkadza mi niedoświetlony dół kadru - zwłaszcza na drugim zdjęciu widać bardzo dużą róźnicę w obróbce, jasności, kolorze dłoni. Taka ciekawa stylizacja moim zdaniem powinna być bardziej podkreślona. Twarz, mimo że urocza, to jeszcze nie wszystko.
1m szerokości pokazałby potencjał, tutaj trochę zjadło jakość i zdecydowanie lepiej to wygląda przy większych rozmiarach, linki są w 2048pix:
1)