Zobacz pełną wersję : Potrzeby spec od WIN SERVER 2003
Zibi1970
23-05-2014, 12:12
Witam,
jeśli jest tu ktoś kto potrafi biegle poruszać się w windows serwer 2003 i wszelkie związane z nim zagadnienia nie są mu obce i do tego chciałby poświęcić trochę czasu na wytłumaczenie paru kwestii to proszę o kontakt na PW.
Nie lepiej napisać tutaj o co chodzi?
Zibi1970
23-05-2014, 12:55
nie wiem czy lepiej ale mogę napisać.
Istnieje mała sieć w firmie postawiona na win server 2003.
Potrzebuję stworzyć katalog, który będzie dostępny tylko dla jednej osoby.
Osoba ta będzie zapisywać w nim swoje dokumenty.
Umiem stworzyć na serw. katalog, który jest dostępny ogółowi (wszyscy użytkownicy).
Nie umiem ustawić tak aby tylko jedna osoba/jeden komp miał dostęp do tego katalogu.
Za każdym razem kiedy próbuję różne ustawienia to albo nikt już nie ma dostępu, albo wszyscy albo tylko ja.
Poproszono a właściwie nakazano mi wykonać to zadanie a ja jestem grafikiem a nie informatykiem.
Zibi
We właściwościach tego folderu możesz nadawać uprawnienia i zakres kontroli nad folderem - dodaj odpowiednich użytkowników aby mieli do niego wgląd.
Macie tam zapewne domenę postawioną, więc wystarczy, że właścicielem katalogu będzie odpowiednia osoba i ona go udostępni. Następnym razem, podaj więcej szczegółów.
Taki lekki off, skoro Jacol już Ci odpowiedział.
Poproszono a właściwie nakazano mi wykonać to zadanie a ja jestem grafikiem a nie informatykiem.
Powiedz, że nie umiesz - może jakiś administrator nie straci przez Ciebie pracy ;)
Przyzwyczajanie pracodawców, że można się obyć bez admina jest zazwyczaj tragiczne w skutkach. To podobnie, jak z podejściem, że zdjęcia w internecie są darmowe.
Zibi1970
23-05-2014, 14:08
kiedy to nie jest takie proste.
Dodanie samej osoby uprawnionej osoby nie daje jej dostępu nawet z przydzielonym pełnym dostępem.
Osoba ta jest w grupie "użytkownicy", więc jak dodam użytkowników + osobę to wszyscy mają dostęp.