PDA

Zobacz pełną wersję : Mam Nikona D7000

anonymouslord1
20-05-2014, 23:42
Witajcie. Jestem pierwszy raz wśród fotografów. Owszem, fotografowałem, ale bardziej z konieczności niż z pasji.
Trafił mi się w nagrodę prezent. Znalazłem Nikona D7000. Nie wiem czy mogę to sprzedać czy zostawić sobie.
Do tej pory ustaliłem, że jest to bardzo skomplikowany sprzęt. Jak myślicie - dam radę się tego nauczyć ?
Pierwsze próby niestety nie wypadły zbyt dobrze. Na programie SCENE ... troszkę lepiej poszło w MANUAL (M).

adrianek32
20-05-2014, 23:52
wszystko jest do ogarniecie zalezy czy masz i ile masz checi zeby nauczyc sie robic tym body "dobre" zdjecia

GonzoG
21-05-2014, 00:07
Zacznij od przeczytania instrukcji, oczywiście z aparatem w drugiej ręce.
Jak przez nią przebrniesz, to znaczy że dasz rady.

zigi86
21-05-2014, 06:53
A potem kilka poradników na temat podstawowych spraw tj. przesłony, czasu naświetlania, ISO, a potem już z górki :)

Andi74
21-05-2014, 08:47
dasz rade

ustaw kolko lewe na A

kolko prawe przednie na np 5.6

pierscien objektywu na np 35 ( zakladam ze masz jakiegos kita )

i cykaj fotki

albo ustaw na lewym na zielone i cykaj

button
21-05-2014, 13:29
Znalazlem = ktoś zgubił. Może warto zadać sobie trochę trudu żeby oddać go prawowitemu właścicielowi?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

anonymouslord1
21-05-2014, 18:36
button mieszkam w małym miasteczku. ten aparat wraz z wyposażeniem zgubił ktoś przyjezdny, ponieważ przeglądałem zdjęcia i były z innego miasta.
Może gdybym gdzieś natknął się na info, że ktoś szuka - oddał bym. Jestem uczciwym człowiekiem.

Nie wiem dlaczego zdjęcia w trybie "M" wychodzą mi lepiej, niż w trybie "A". Ściągnąłem manualkę .... będę czytał.

Alcatraz
21-05-2014, 19:35
A pomyślałeś, że warto samemu dać ogłoszenia o znalezisku? Ktoś kto zgubił, na 100% intensywnie szuka bo to nie jest pudełko zapałek. Chyba za szybko pogodziłeś się z myślą, że prawowity właściciel przepadł...

anonymouslord1
21-05-2014, 19:52