PDA

Zobacz pełną wersję : kamera do liveview na komputerze i robienia ostrych stopklatek



macsiu
20-05-2014, 11:01
Kompletnie nie znam się na temacie, siedzę w obrazie nieruchomym:) Ale potrzebuję rady. Chodzi o kamerę która ma odpowiednią ilość fps żeby można by zrobić stopklatkę z filmu gdzie rowerzysta pedałuje i by jego nogi były możliwe ostre. A drugi wymóg to możliwośc podpięcia kamery do komputera w liveview. Marka i pułap cenowy dowolny, w zasadzie pozostałe parametry mają znaczenie drugorzędne bo to ma być urządzenie do ściśle określonych zadań.

przem426
20-05-2014, 16:42
wybierz sobie coś od vision research - phantom flex (http://www.visionresearch.com/Products/High-Speed-Cameras/Phantom-Flex/) powinien spełnić twoje wymagania

RobertMiernik
20-05-2014, 16:54
Nie jestem pewny, czy o Phantom Flex mieści się w czymś co jest "dowolnym pułapem cenowym"...
Samo wypożyczenie na jeden dzień zdjęciowy w Polsce kosztuje koło 8k...

macsiu
28-05-2014, 09:06
może źle się wypowiedziałem. To jednak ma być kamera która ma mozliwie dobre właściwości do tego zadania ale nie potrzebny jest drogi profesjonalny kombajn. To może inaczej zadam pytanie - która kamera do 2 tys zł ma najwięcej fps ?

ajt
28-05-2014, 09:49