PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta do pracy magisterskiej dla żony :)

jamirq
12-05-2014, 20:31
Jestem studentką zarządzania na UMK w Toruniu. Piszę pracę magisterską na temat zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych.

Zwracam się z prośbą do Państwa o wypełnienie ankiety niezbędnej do przeprowadzenia badań w powyższym temacie. Ankieta znajduje się pod linkiem http://webankieta.pl/ankieta/wv1c3205 . Jest całkowicie anonimowa. Jej wypełnienie zajmie Państwu kilka minut. Będę wdzięczna za pomoc, a tym samym wsparcie w badaniach.

Dziękuje w imieniu żony i własnym za pomoc :D

RobertMiernik
12-05-2014, 20:43
poszło

velaskez
12-05-2014, 20:51
poszło

amirez
12-05-2014, 21:09
Też ;)

zako
12-05-2014, 21:32
Poklikane.

MARTINK
12-05-2014, 22:05
Moze glupie pytanie ale co konkretnie oznacza:
zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych lub kryzys w mediach społecznościowych

chodzi o jakies "oczernianie"/"hate'owanie" itp ?

Kurtz
12-05-2014, 22:15
Może to chodzi o to, jak twoja nowa samo<ekhm> dostanie mniej "like" niż reklama ogórków konserwowych? Albo liczba polubień fanpage Twojego jednoosobowego zespołu grającego alternatywny marokański grunge drastycznie spadnie w ciągu miesiąca o 100% ( z 1 do 0 ) ?
Również nie za bardzo rozumiem - prosiłbym o wyjaśnienie.
Nie widzę też opcji "media społecznościowe to dzieło szatana, powinny spłonąć na stosie", szkoda.

doktor
12-05-2014, 22:20