Zobacz pełną wersję : D5100 czy SLT-A58 proszę o pomoc
Witam, mam na imię Konrad i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.
Od jakiegoś czasu chcąc wstąpić w zacne grono użytkowników lustrzanek wertuję oferty w poszukiwaniu czegoś dla siebie. W związku z tym po długich poszukiwaniach mam już mętlik w głowie. Poszukiwania stanęły na wyborze pomiędzy tymi dwoma Lustrzankami. Jestem amatorem któremu przestał wystarczać Lumix Fz45, najczęściej fotografuję dziką zwierzynę, oraz wykonuję portrety, i zdjęcia imprezowo-rodzinne i czasem makro i krajobraz. Chciałbym otrzymać obiektywną podpowiedź który z ww aparatów wybrać, lub uzyskać argumenty na temat ew. wyższości D5100 w praktyce, o ile takie są. Cechy takie jak wykonanie, egronomia, wygoda użytkowania mogę poświęcić na korzyść jakości zdjęć, oraz szybkości działania. Aparat z powodów budżetu będzie kupiony w media markcie na raty, chciałbym też dobrać obiektyw 70-300 który będzie musiał mi wystarczyć do momentu kiedy świadomi kupię coś lepszego. Kwota którą mogę przeznaczyć na body+optyka to 3500zł.
Zdaję sobie sprawę, że za tą kwotę kokosów nie ma zwłaszcza w fot przyrodniczej ale od czegoś trzeba zacząć, a nie wiem który model zaoferuje mi lepszą jakość zdjęć z podpiętymi obiektywami podobnej klasy lub kitowymi jako punkt odniesienia. Bardzo proszę o pomoc. Poniżej podaję linki do dyskusji która może przybliży mój dylemat. Pozdrawiam.
http://www.forumphoto.pl/topic/32134-ktora-z-tych-lustrzanek-wybrac/
http://forum.olympusclub.pl/threads/90966-Olimpus-E-410-obiektyw-za-2000z%C5%82-czy-Sony-a58k-Tamron-af-f-4-5.6-Di-Ld-70-300
adrianek32
02-05-2014, 16:06
za ok 3,5tys mozesz kupic D5100 + kit 18-55 i tamrona 70-300 VC USD
Tu każdy powie, że D5100 jest lepszy... bo SLT to psedu-lustrzanka... Nie wspominając już o tym, że a58 to półka D3x00, a nie D5x00.