Zobacz pełną wersję : Poszukuję statywu ktoś chętny do pomocy?
MrMitosi10PL
29-04-2014, 19:10
Witam,
Poszukuję statywu do 120 zł który będzie odpowiedni do lustrzanki NIKON D5100.
Na oku mam:
- http://www.euro.com.pl/statywy/treq-tri-16.bhtml#opinie
- http://www.e-fotojoker.pl/statyw-first-c-3550#.U1_cd1V_shM
Poproszę o opinię na temat pierwszego statywu i czy będzie odpowiedni do mojej lustrzanki. Czekam również na wsze propozycje co do statywów. Dodam, iż jestem początkujący.
To może zacznij od TEGO (http://www.google.com/custom?domains=forum.nikoniarze.pl&q=statyw&sitesearch=forum.nikoniarze.pl&sa=Szukaj+Google&client=pub-000000000&forid=1&ie=ISO-8859-2&oe=ISO-8859-2&cof=GALT%3A%23006699%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23999999%3B VLC%3A8A949E%3BAH%3Acenter%3BBGC%3AFFFFFF%3BLBGC%3 AFFFFFF%3BALC%3A006699%3BLC%3A006699%3BT%3A000000% 3BGFNT%3A006699%3BGIMP%3A223472%3BFORID%3A1%3B&hl=pl&s=&securitytoken=1398792872-33b6aa69e8d18da8f2ad2419e5991fe9864a9ea7&do=dosearch&quicksearch=1&title). Napewno znajdziesz tam wiele cennych informacji, które pomogą Ci podjąć decyzję.;)
MrMitosi10PL
29-04-2014, 19:46
To może zacznij od TEGO (http://www.google.com/custom?domains=forum.nikoniarze.pl&q=statyw&sitesearch=forum.nikoniarze.pl&sa=Szukaj+Google&client=pub-000000000&forid=1&ie=ISO-8859-2&oe=ISO-8859-2&cof=GALT%3A%23006699%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23999999%3B VLC%3A8A949E%3BAH%3Acenter%3BBGC%3AFFFFFF%3BLBGC%3 AFFFFFF%3BALC%3A006699%3BLC%3A006699%3BT%3A000000% 3BGFNT%3A006699%3BGIMP%3A223472%3BFORID%3A1%3B&hl=pl&s=&securitytoken=1398792872-33b6aa69e8d18da8f2ad2419e5991fe9864a9ea7&do=dosearch&quicksearch=1&title). Napewno znajdziesz tam wiele cennych informacji, które pomogą Ci podjąć decyzję.;)
Dałeś mi link do wszystkich postów które juz przeczytałem prosiłem o konkrety. Ale i tak wielkie dzięki za pomoc ;)
Skoro wszystkie przeczytałeś, to pewnie zauważyłeś, że nikt nie poleca statywów za 120 zł. ;) Niestety ;)
pastwisko
29-04-2014, 20:12