Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] The Staffage
Marzec 1986
http://wpkx.pl/OLD_1883_35C%20The%20Staffage%20640.jpg
źródło (http://wpkx.pl/OLD_1883_35C%20The%20Staffage.jpg)
(Kliknięcie powiększa.)
Aj lajjjkkk nawet z tym ucietym drzewem (a moze dlatego?)!
Dziwne gusta macie Panie Shao ;-)
Moze dlatego, ze ja wiem co to znaczy sztafaz... ;)
Kurdę straszne jest to zdjęcie. Chyba za dużo naoglądałem się Japońskich horrorów:-P A samo zdjęcie bardzo mi się podoba!
Dziwne gusta macie Panie Shao ;-)
dokładnie...kolejny raz dorabianie ideologii do zdjęcia nie "najwyższych" lotów...
Napisanie, ze lubie to zdjecie i to, ze wiem co to znaczy sztafaz jest dorabianiem ideologii? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wojtek maznalbym to drzewo jednak ale moze juz nic nie bede pisal bo bedzie, ze jestem Hitlerem fotografii skoro doprawiam ideologie do wszystkiego ;)
To nie było do Ciebie.
Po prostu niektórzy tutaj mają już odruch Pawłowa i sam fakt wrzucenia przeze mnie zdjęcia jest "dorabianiem ideologii". :D
A co do drzewa, to pierwotna wersja była jak powyżej, po czym wykadrowałem, aby zadośćuczynić wymogom kompozycji.
Jednak czegoś mi brakowało (pewnie tego drzewa :mrgreen:) i zrobiło się nudno, więc przywróciłem.
Dziękuję za komentarze. ;)
Kupuję to zdjęcie. Brak kolorów (poza czarnym i białym) dodaje klimatu.
Kupuję to zdjęcie. Brak kolorów (poza czarnym i białym) dodaje klimatu.
Nie sprzedam Ci.
Albowiem jam tym sztafażem i ludzie zaczęliby szeptać...
;)
maniak666
27-04-2014, 22:11
Przepraszam, a jesteś w ogóle fotografem, żebyś tu zdjęcia pokazywał?
No myslę ze wielu tutaj czeka az nam w koncu cos sam zaprezentujesz.
W klepaniu w klawiature niczym gimbus na onetach czy innych tam pokazałes juz sporo, a nie o to tutaj zawsze chodzi.
Wpadasz co jakis czas i zachowujesz sie jak czerwona soldaterka po wojnie...
Co stopka jakos tam uzasadnia.
Sorry Wojtek za OT, ale nie wytrzymałem.