PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka głowica do statywu Slik Pro 330dx

smigaacz
23-04-2014, 08:12
Witam Wszystkich
Zwracam się z prośbą o pomoc w kupnie dobrej głowicy do statywu slik pro 330dx.
NIe mam doświadczenia w tej materii ale myślę głowica ta powinna dla mnie być bardzo funkcjonalna tzn. jednym ruchem dźwigni chciałbym poruszać w kilku płaszczyznach do tego z pewnością powinna być bezpieczna kiedy będzę przenosił aparat wraz ze statywem - chyba takie cechy winna posiadać ( jeśli się mylę proszę o wyprowadzenie mnie z błędu )
Głowica ta winna dawać mi poczucie że przenosząc statyw na ramieniu nie wypadnie body z mocowania i nie zniszczę zestawu.

Dedykowana głowica do Slika jest dla mnie bardzo nieporęczna z uwagi na regulację ustawienia dwoma pokrętłami - dla mnie za dużo czasu to zajmuje ale może się mylę i tak musi być bardziej poprawnie.

Proszę o wskazówki jaką głowicę nabyć na moje średnio-zaawansowane możliwości fotografowania.
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam Sławek

Greg77
23-04-2014, 23:08
Rozwiazaniem byla by glowica kulowa, ale problemem moze byc mocowanie, SLIK ma mniejsza srednice gwintu niz wiekszosc glowic, osobiscie bylem zadowolony z glowicy slika, trzymala mocno zestaw.

nick-on
24-04-2014, 14:56
Wydaje mi się, że głowica kulowa z systemem mocowania Arca-Swiss powinna spełnić Twoje oczekiwania. Wiele firm takie oferuje, w rozsądnych cenach Benro, Sirui, itp.

smigaacz
24-04-2014, 21:39
Rozwiazaniem byla by glowica kulowa, ale problemem moze byc mocowanie, SLIK ma mniejsza srednice gwintu niz wiekszosc glowic, osobiscie bylem zadowolony z glowicy slika, trzymala mocno zestaw.

Jasne trzyma mocno nie mam co do tego wątpliwości ale ustawienie dla mnie trwa za długo Wolałbym ruchem jednej ręki ustawić szybko dlatego szukam odpowiedzi co do nowej głowicy

Dzięki za zainteresowanie

Wydaje mi się, że głowica kulowa z systemem mocowania Arca-Swiss powinna spełnić Twoje oczekiwania. Wiele firm takie oferuje, w rozsądnych cenach Benro, Sirui, itp.