Zobacz pełną wersję : NIKON d7100/D610 + 80-200 mm f/2.8
floresowa
25-03-2014, 00:21
Witam, poszukuję osoby która posiada któryś z wyżej wymienionych zestawów lub zna temat.
Obecnie posiadam nikona D5000, jestem amatorką. Chciałabym przesiąść się na coś nowego.
Stąd moje pytanie. Potrzebuję zestawu do zdjęć w ruchu (szybko przemieszczające się zwierzęta) , często na halach, gdzie oświetlenie nie jest najlepsze. Czy może ktoś mógłby pochwalić się efektami takiej pracy lub doradzić mi sprzęt, który sprosta moim wymaganiom ?
Znam dużo ludzi, robiących takie ujęcia canonem, niestety nie znam nikogo kto robi je nikonem. Przesiadanie się na canona nie do końca mi leży, ale chciałabym dokonać właściwego wyboru na lata ...
z góry dziękuję za odpowiedź.
;)
Mnie również nurtuje D7100 / D610. Cena nie gra roli, wolę dłużej poczekać i cieszyć się słusznym wyborem.
Głównie chodzi mi o zdjęcia w ruchu ( szybko przemieszczający się psiak) , często również na hali, gdzie światło jest słabe.
Mam już nikona d5000, od jakiegoś czasu zdjęcia bawią mnie coraz bardziej. W związku z powyższym postanowiłam się przesiąść na coś nowszego. Nie wiem jednak co wybrać, ciągle się waham. Chciałabym dokonać wyboru po którym za pół roku nie będę się nad czymś innym zastanawiała...
Jak kupisz D7100, to już po sześciu miesiącach będziesz myślała nad pełną klatką :)
Archibald6803
25-03-2014, 08:21
do Twojej fotografii , z tych dwóch - wybrałbym ...... d700
Jeżeli sprzęt MUSI być nowy i AF może czasami ostrzyć na banery reklamowe - to - d7100
Mam taki sprzęt w łapach i powiem tak, na dzisiaj chyba wziałbym D6xx.
Po prostu wolniej sie zatyka niż D7100 w serii a to jest z mojego punktu widzenia największy ból w D7100:sad:
D7100 ma lepszy AF
Najlepiej to jednak przetestować sobie samej oba zestawy, co Ci bedzie lepiej leżeć, jeśli tylko masz taka możliwość.
cz4rnuch
25-03-2014, 09:07